Шефът на тима на Рено във Формула 1 Флавио Бриаторе обяви по време представянето на новия болид, че отборът има подписани спонсорски договори с няколко нови компании. Като рекламни лога по колите и комбинезоните на пилотите през новия сезон ще видим имената на Pepe Jeans, Universia, Sanho Human Services, Avus, APC, Appro, CD-adapco и NetApp.

Фирмата за дънки Pepe Jeans и компанията Sanho, чиято дейност е развлекателен бизнес, имат реклами по болидите, а социалната компания Universia (занимава се със студентски програми) ще присъства на комбинезоните на пилотите.

Идеята на сътрудничеството между Рено и Universia е да се популяризира тима сред младите хора. Останалите компании имат статуса на официални доставчици на оборудване и технологии за новия център за изчисление на хидродинамика, който се намира в базата в Енстън.

„През 2008-а ние имаме още по-голям финансов ресурс, ако го сравняваме с миналата година. Ние подписахме ред изгодни контракти и се радвам, че през новия сезон ще си сътрудничим с Pepe Jeans, Universia и Sanho Human Services.

Тези фирми влязоха в групата на нашите партньори, а тяхната подкрепа и преданост са много важни за нашия тим. Основният ни спонсор - компанията ING, успешно демонстрира маркетинговото предимство, което дава Формула 1 за бизнес на толкова голяма компании. Радостни сме, че продължаваме да работим с тях", коментира Флавио Бриаторе.