Световният автомобилен съвет на ФИА публикува решението си по казуса относно шпионския скандал между Макларън и Рено. Бордът на ФИА не налага наказание на френския тим, защото е установено, че Рено не са получили предимство от четирите чертежа с техническа информация на Макларън от 2006 година.

Както е известно, Рено бяха признати за виновни, че са нарушили параграф 151с от Международния спортен кодекс. Членовете на Световния съвет са доказали, че бившият инженер на Макларън Фил Макарет, който премина на работа в Рено, е притежавал значителна техническа информация за болида на „сребърните стрели" от 2006 година, но в екипа на френския тим са били запознати с малка част нея. Хората на ФИА са на мнение, че доста малка част от чертежите са станали достояние на други служители на Рено.

Става въпрос за информация за дизайна, горивната система, скоростната кутия и др. Оказва се обаче, че през сезона французите са имали намерение да питат ФИА за т.нар. "J-дампер" (амортисьор) на „сребърните стрели", използвайки информацията, която са имали. От Рено са мислили да питат дали амортисьорът е легален. Членовете на Световния съвет обаче смятат, че щом от Рено са имали подобно намерение, те не са били напълно наясно с функционирането на амортисьора. Това води да факта, че тимът на Бриаторе не е имал възможност да получили техническо предимство, след като не са били сигурни в детайла.

От ФИА са на мнение, че случаите Макларън - Ферари и Макларън - Рено са различни. Във втория случай има официална смяна на работно място на даден специалист. В случая Макларън - Ферари става въпрос за изтичане на конфиденциална информация от хора, които са работели към този момент в двата тима.

От ФИА са на мнение, че екипът на Рено е било добре да реагира по-бързо по случая и да ги уведомят за проблема. От Международната автомобилна федерация са готови да започнат пак разследване, ако се открият нови доказателства по случая между Макларън и Рено.