Министърът на младежта и спорта Красен Кралев сподели, че според него страната ни е готова да приеме и още по-голям форум от завършилото вчера Европейско първенство по футбол за юноши до 17 години.

Кралев определи като отлична организацията на Евро'2015:

„Винаги има някакви притеснения, отдавна не сме приемали такъв форум. Във футбола е малко по-отговорно, но всичко мина по вода. Всички се отнесоха много отговорно, включително и публиката. Да не кажа, че тези отбори никога не са играли пред такива фенове, да ги аплодират през цялото време", каза министър Кралев.

„Нашите момчета играха добре, имаха шансове, но не може да очакваме нещо повече при ресурса, който отделяме и при състоянието, в което се намираме. Вижте французите колко мощни момчета имат, подготвени физически, тактически. Имаме още много да работим", добави министърът.

Няколко часа по-рано, министърът на младежта и спорта Красен Кралев изнесе пред спортната общественост и местния бизнес на град Бургас публична лекция на тема „Спорт и бизнес: Как да увеличим продажбите чрез възможностите на рекламата в спорта".

Сред присъстващите на първия ред в зала „Петя Дубарова" бяха кметът на Бургас Димитър Николов, областният управител Вълчо Чолаков, заместник-кметът по здравеопазване, социални дейности и спорт д-р Лорис Мануелян, председателят на ОбС Костантин Луков, спортисти и представители на спортни клубове от региона и местния бизнес.

Красен Кралев посочи, че с удоволствие идва в Бургас, защото кметът е изключително предприемчив и инвестира в развитието на спорта и спортната инфраструктура на града.

"В Бургас спортът се развива динамично, в резултат на усилията на кмета Димитър Николов и на общинската администрация. Затова и Бургас стана европейски град на спорта. За мен беше чест да връча неотдавна и отличието „Най-спортен град" на Бургас", категоричен беше Кралев.

В лекцията си министърът подчерта, че спортните клубове трябва да полагат усилия сами да се презентират, за да станат по-атрактивни за бизнеса, който пък от своя страна може да подходи стратегически като се рекламира, използвайки предимствата и възможностите на спортните звезди за реализиране на маркетинговите цели на своя бизнес, така както се преви по цял свят.