Завършилият под номер 5 на Гран при на Европа във Формула 1 - Люис Хамилтън сподели мнението си за надпреварата на пистата в Баку.

"Нямах идея какво да правя. Има около 16 различни позиции за двигателя и в тях още по 20, така че нямах представа какъв точно е проблемът. Знаех само, че нямам мощност.

Нищо не направих, оправи се само. Накрая го намалих мощността, защото изоставах с 14 секунди от момчетата пред мен 7 или 8 обиколки преди финала. Направих го, за да запазя двигателя, знаейки, че нямам толкова много бройки, колкото имат те до края на годината", обясни Хамилтън.

Колкото до правилото за радиокомуникацията между питуола и колата на пистата, британецът коментира:

"Не виждам полза от тази забрана. ФИА направи Ф1 толкова техническа. Най-вероятно има към 100 различни позиции и няма как да ги знам всичките колкото и да ги уча. Жалко е, че не можах да се състезавам, а толкова исках. Ако имаше как да оправя проблема с мощността, щях да съм част от шоуто и да настигна момчетата отпред".

След състезанието Ники Лауда обясни, че Нико Розберг е имал същия проблем, но го е оправил по-бързо от Люис.