„Смятам, че Люис Хамилтън ще бъде по-добър през 2008-а. Съдейки по тестовете на дълга дистанция, новият болид на Ферари ще има предимство. Ако наистина е така, ако наистина Ферари отново са направили най-добрата кола, то всички ние - участниците в надпреварата и феновете, трябва да благодарим на Бога за това, че Хамилтън не кара за Ферари, защото в такъв случай състезанието би изгубило смисъл.
Хамилтън създава интрига. Не казвам, че Люис няма недостатъци. Всеки има недостатъци, но Хамилтън има добри съветници, в това чисто и хора от семейството. Той не само умее да слуша, но и самият той е достатъчно умен. Хамилтън не допуска грешки по време на състезанието, въпреки че съвременната техника изисква изключително точни действия. Люис е особен пилот, твърди Франк Уилямс.
- Колкото до Кими, не го познавам добре. Надарен пилот е, в това няма съмнение. Но и той има слабости, които обаче трудно могат да бъдат забелязани, защото е пилот на Ферари и има отлична кола, която го компенсира. Някак си Райконен не е така съсредоточен в надпреварите. Всеки пилот с подобни качества, който работи с кола на Ферари, би имал добри резултати."
CrossFire
на 03.03.2008 в 10:30:28 #6Oпа, тъй като обичам информацията ми да е достоверна и да не се лъжем както правят някои други във тоя форум, трябва да се поправя, в гран при на силвърстоун 2001 Шумахер затваря галфонят с 3 обиколки но първи е Хакинен, а Шумахер е втори, това е едно 20-те малки изключения явно
Иначе в малайзия през 2001 Шумахер отново затваря галфонят с 3 обиколки и този път печели и състезанието, горкият галфонии, след тея срамове дето ги е брал, вече разбирам защо е с такива психични отклонения. 
CrossFire
на 03.03.2008 в 01:52:22 #5Малка грешка само, Шумахер има 20 победи за 4 сезона, не за 3 както съм написал, няма да ви казвам тъй наречените от вас "велики" пилоти колко победи имат за 4 сезона
CrossFire
на 03.03.2008 в 01:42:28 #4А колкото до Мика, евала че е един от малкото които си знаят мястото в иерархията, а именно някъде към дъното, с тея 20 победи и две титли, втората от които спечелена в последното състезание срещу бързия но мега непостоянен Ървайн...Мика завинаги ще си остане посредствен пилот, какъвто е и галфонят, макар че галфонят има шанс да постигне нещо ако кара още 100 години, а и аз казах че публично ще се призная за нищо незбиращ от Ф1 след 80-тата победа на галфонят в кариерата му, нещо което няма да стане но нищо, ще поживеем, ще видим. Иначе Мика има всичко на всичко едно изпреварване на СПА и нищо друго, да не говорим че той самият едва ли може да даде адекватно обяснение как го е направил, камоли да го повтори. Както казах Хакинен поне си знае мястото а това е много важно качество у един човек, за това той чинно си напусна бит от Шумахер точно 4 пъти /1994,1995,2000,2001/ и изпреварван от него един милион пъти като колче за домати. Не може да се считаш за сериозен пилот с 20 победи за 10 сезона, при положение че Шумахер имаше 20 за 3 сезона /като не броим 1991 щот не е цял/, както е зле галфонят с 19 за 6 сезона...не е особено обнадеждаващо и докато Шумахер в дебютния си цял сезон натупа сена, галфонии яде бой от тийнейджъра Люис /хахахха той не е тийнейджър ама карай, така звучи по-смешно/ и то със същата кола и при мръсните номера които погаждаше на съотборника си.
CrossFire
на 03.03.2008 в 01:27:19 #3Аз в крайна сметка не познавам пилот който да не е бил наритван от Шумахер повече пъти отколкото Шумахер да е губил от него, галфонят си спомням как го спряха и даже не му дадоха да финишира с минардито заради изоставане от 3 обиколки от вече спечелилия Шумахер през 2001, та 2001,2003 и 2004 галфонят наблюдаваше отблизо как Шумахер наритва всички включително и него, на въпроса защо ФИА през 2005 съсече Ферари и ги върна 5 години назад със измислените промени в правилата все още няма отговор, и Ферари от световен шампион при пилотите и конструкторите станаха опашкари тогава...Аз мога да орговоря де, просто спонсорите на Ферари и Шумахер направиха 300% печалба от 2000 до 2004 и след това от ФИА решиха да ги спънат и други да се наредят, разликата беше че другите отбори бяха насилствено спънати а рено с болид разработен съвместно с ФИА който стартираше малко по-бързо от ракета се направиха на гъзари, в този случай галфонят няма ни най-малка вина, няма пилот, още не се е родил такъв който да не може да стане шампион с болида на рено от 2005 и 2006, и аз щях да стана шампион ако бях пилот на рено тогава ама на...Нямаше как. Иначе двете френски компании - ФИА и Рено работиха доста добре в екип, направо взривиха конкуренцията и в буквалния и в преносния смисъл след като се стигна до детонацията на двигателя на Шумахер на сузука през 2006 защото дори с най-добрия болид изоставаха в класирането, което в доста голяма степен се дължеше на оня испански бай ганьо дето никога за нищо не е виновен и все е най-добрия, та и хлапетата го наритаха.
NothingMuch
на 02.03.2008 в 10:44:08 #2оръфляк и двукратен световен шампион единственият след мика, успял да победи шумахер и по-спокойно със суперлативите за хамилтон таланти дал господ, характерите са малко ако имаш нужда от кумир, това е друг въпрос предлагам ти моя фаворит, кими :о) и за разлика от много пишещи братя, аз си го "отглеждам" още от заубер
NothingMuch
на 02.03.2008 в 09:39:08 #1франк нещо се е опитал да каже тоя бил не знам къв си, другият имал слабости, ама, видите ли, те не се виждали, щот не знам кво си явно трябва да се оттегли