Българският футболен съюз (БФС) и компанията "bet-at-home.com" подписаха официално споразумение за спонсорство, което се отнася до домакинските мачове на България от световните квалификациии за ЮАР 2010, както и за приятелските срещи на националния ни отбор.

Посредник при преговорите и подписването на договора бе "СПОРТФАЙВ", официален търговски партньор на БФС.

По време на двубоите, извастният букмейкър ще се показва на рекламните пана на стадиона, както и на резервните скамейки. Логото на компанията ще бъде включвано към различните спонсорски материали и проспекти.

Рекламите в печатните материали и сайта на БФС, както и върху ВИП билетите и правото на PR дейности с играчите, също ще са часто от спонсорското партньорство.

"Такова сътрудничество приляга много добре на съществуващите ни вече спонсорства в цяла Източна Европа и подпомага бъдещите рекламни действия на "bet-at-home.com" в България", каза Клаус Грубер, който е маркеринг-мениджър на "bet-at-home.com".

"С помощта на Българския Футболен Съюз и "СПОРТФАЙВ" ще може да използваме това партньорство, за да увеличим интереса към нашата марка", добави той.

"Сърдечно приветстваме "bet-at-home.com", като наш официален спонсор", подчерта президентът на БФС Борислав Михайлов.

"Компанията е много запалена по спорта и налага своята марка на пазара, а ние сме ентусиазирани за бъдещата ни роля в международния футбол. Това партньорство ще бъде от голяма полза и за двете страни", каза още Боби.

"Възхитени сме от това ново партньорство", каза Ларс Хайденрайх, който е изпълнителен Вицепрезидент на "СПОРТФАЙВ". "bet-at-home.com" има голям успех при използването на международни спонсорства като част от своя комуникационен микс при промотиране на търговската марка", добави той.