Хотелски стаи са една от най-популярните видове инвестиции, особено по време на дългите почивни дни и подходящите за туризъм сезони.

Често туристите са и източник на добри приход. Много предприемачи се захващат с разработването на бизнес със семейни къщи и хотели, като предлагат стаи за пренощуване по време на почивка.

Има обаче няколко стратегически момента, които трябва да се имат предвид при развиването на бизнес от подобен тип.

Ето и най-често срещаните грешки при инвестирането в хотелска стая, които представи The Move Channel.

1. Хотелската стая е златна мина за печалба

Хотелските стаи са доходоносни, но не винаги са преимущество за нарастване на капитала. Инвестицията ще започне да се възвръща след няколко години, а търпението е най-важната стъпка към успеха.

2. Неподходящо местоположение

Местоположението е ключът към добрата хотелска инвестиция. Експерти съветват да се разглежда както статистическата информация за мястото, така и потенциалът на района.

Най-подходящи са създаването на подобен бизнес са места с изглед към морето, стари имения или други нестандартни райони, които се харесват на туристическия пазар.

3. Нямате едно наум за дъждовните дни

Ако купувате имот, който възнамерявате да превърнете в хотел или семейна къща, то трябва да се уверите, че имате план за дъждовно и студено време.

Сезонните тенденции могат да окажат влияние върху наплива от туристи и да намалят значително броя на посетителите.

В Алпите например много хотели и ски курорти са разширили своята гама от летни дейности, за да се осигури целогодишна заетост от посетителите.

4. Не се проверявате конкуренцията около вас

Инвестирането в хотелиерския бизнес изисква и проверка на конкуренцията. Предприемачът трябва да е наясно какво предлагат съперниците му в близост. Проверката на съществуващата конкуренция се отразява на бизнеса в дългосрочен план.