Българският тенисист Григор Димитров стана рекламно лице на "Теленор България". В деня, в който мобилният оператор "Глобул" официално промени името си, се появи клип с участието на състезателя, пише "Дневник".
Единадесетият в световната ранглиста се утвърждава като най-привлекателния български спортист за компаниите. Благодарение на разпознаваемия си образ той стана рекламно лице на водата "Балдаран" и на Rexona.
Наскоро Димитров беше определен за най-голямата знаменитост в България в класация на "Форбс". Силните му резултати, както и връзката му с рускинята Мария Шарапова увеличиха известността му. В началото на годината той сключи договор с мениджърската агенция на Роджър Федерер Team8.
Двамата с рекордьора по титли в турнирите от Големия шлем ще играят демонстративен мач в "Медисън скуеър гардън" на 10 март 2015 г.