Отборът на Ред Бул постигна двойна победа на Гран при на Бразилия и по този начи завоюва титлата при конструкторите през този сезон. Себастиан Фетел триумфира на "Интерлагос", а след него остана съотборникът му Марк Уебър.
Трети на финала се нареди Фернандо Алонсо, който продължава да води в класирането при пилотите. Така интригата за титлата ще се реши на последното за сезона състезатение в Абу Дани.
Фетел беше най-бърз още на старта, като даде заявка за първото място. Уебър успя да оформи пълното лидерство за Ред Бул, изпреварвайки Хюлкенберг в средата на първата обиколка. Алонсо натисна Хамилтън във втората обиколка и изпревари британеца, но имаше нужда от цели шест рунда на "Интерлагос", за да премине и пред Хюлкенберг.
В челото на класирането всичко беше решено в края на състезанието, когато предните гуми на Уебър се нагорещиха повече от нужното и австралиецът спря атаките към своя съотборник.
КРАЙНО КЛАСИРАНЕ В ГРАН ПРИ НА БРАЗИЛИЯ:
1.Себастиан Фетел Ред Бул - Рено 71 победител 2 25
2.Марк Уебър Ред Бул - Рено 71 +4.2 сек 3 18
3.Фернандо Алонсо Ферари 71 +6.8 сек 5 15
4.Люис Хамилтън Макларън - Мерцедес 71 +14.6 сек 4 12
5.Дженсън Бътън Макларън - Мерцедес 71 +15.5 сек 11 10
6.Нико Розберг Мерцедес GP 71 +35.3 сек 13 8
7.Михаел Шумахер Мерцедес GP 71 +43.4 сек 8 6
8.Нико Хюлкенберг Уилямс - Косуърт 70 +1 обиколка 1 4
9.Роберт Кубица Рено 70 +1 обиколка 7 2
10.Камуи Кобаяши БМВ - Заубер - Ферари 70 +1 обиколка 12 1
11.Хайме Алгуерсуари Торо Росо - Ферари 70 +1 обиколка 14
12.Адриан Сутил Форс Индия - Мерцедес 70 +1 обиколка 22
13.Себастиян Буеми Торо Росо - Ферари 70 +1 обиколка 19
14.Рубенс Барикело Уилямс - Косуърт 70 +1 обиколка 6
15.Фелипе Маса Ферари 70 +1 обиколка 9
16.Виталий Петров Рено 70 +1 обиколка 10
17.Ник Хайдфелд БМВ - Заубер - Ферари 70 +1 обиколка 15
18.Хейки Ковалайнен Лотус - Косуърт 69 +2 обиколки 20
19.Ярно Трули Лотус - Косуърт 69 +2 обиколки 18
20.Тимо Глок Върджин - Косуърт 69 +2 обиколки 17
21.Бруно Сена HRT/Испания - Косуърт 69 +2 обиколки 24
22.Кристиян Клийн HRT/Испания - Косуърт 65 +6 обиколки 23
23.Лукаш ди Граси Върджин - Косуърт 62 +9 обиколки 21
24.Витантонио Лиуци Форс Индия - Мерцедес 49 +22 обиколки 16
mateo
на 08.11.2010 в 17:49:58 #5както и да се развие шампионата до края съм доволен от това което ни представиха отборите и пилотите като зрелище от фенска гл точка също съм доволен - пък ако е +1 титла след седмица още по добре
mateo
на 08.11.2010 в 17:40:08 #4поздравления за Ред Бул и титлата им, заслужена напълно. Браво на Нюи състезанието беше интересно като цяло , накрая имаше някакви прегрявания в мотора на Уебър и Алонсо натисна ситуацията става доста интересна гледам се шуми доста около това кое е правилно кое е морално и тн при Ред Бул този сезон докато Фетел бе по-напред от съотборника , политиката на отбора бе - приоритет има пилотът който е по-напред/както и ставаше с преместването на подобрените крила оказали се малко на брой/ след като Уебър започна да побеждава се оказва , че докато има математически шанс за догонващия ще му се даде този шанс ... та наистина Шанс за Малкия Фюрер и васална Австрия .. освен всичко прости сметки показват , че при Ред Бул и по спец Уебър му е необходимо и 2та случая по-предно калсиране от Алонсо Абу даби , и да беше пуснат и не 8 или 1 точки изоставане предполагат това ако Фетел бе пуснал Уебър, и в Абу Даби Алонсо отпадне , кво правим? сега ситуацията е при победа за Фетел и 2ро място за Уебър и отпадане за Алонсо Себ става СШ от отбора заявиха ,че разместване ще има в Абу Даби ако ситуацията е същата като в Бразилия .. НО .. преди всичко се надявам Алонсо да завърши пред Уебър в посл състезание ... трудна година е за всички , Ред Бул са чудовищни акто темпо , но позволиха да бъдат атакувани за пилотската титла .. какво ще стане накрая ще видим - ще успеят ли фаворитите да вземат това което им се полага или ще има изненада ..
GOSHO
на 07.11.2010 в 22:21:21 #3Абу Дани
Велизарката
на 07.11.2010 в 22:00:50 #2Топспорт - научете 2-3 прости правила, за да има повече ред в сайта ви. Давайте по-често допълнителна информация, дори да не е точно в статията. Например класирането след това състезание . Ще отнеме 5-6 минути на някой да го препише. Дайте и пълното класиране за този старт. Нови 6 минути. Като има мачове - казвайте къде ще ги дават И ПОНЕ ОТ КОЛКО ЧАСА. Като има статия за отбор X, кажете от колко му е следващията мач. А не да преравям целия ви сайт, за да намеря единствената статия, където сте благовилили да го напишете.
Bruce_Dickinson_
на 07.11.2010 в 21:58:29 #1Тази година Ферари могат да вземат по-важната титла при пилотите. Фетел трябва да е луд за да пусне Уебър в следващия старт да спечели. А и Алонсо е много опитен. Що се отнася до СК... винаги съм си мислил че това е голяма несправедливост. Да лишаваш пилот на който и да е тим от предимството което е натрупал като секунди заради кола на сигурност. Много по-интересно би било аванса да отчита... и накрая на състезанието дори за завърши втори или трети... да ти приспадат тези секунди с които си водил и реално пак да спечелиш старта. Или пък при рестарта на състезанието да стартират през интервала с който са водили. Както и в такъв случай няма да има облагодетелставани от това че са имали шанса в определен момент при кола за сигурност да влезнат в бокса и да сменят гуми... а други само поради факата че са го подминали... да изгубят ценни позиции.