Двукратният световен шампион от Финландия се върна ненадейно на пистата и завъртя 79 обиколки с болид на „сребърните стрели" в Барселона.
„Мика още не е обявил плановете си за 2007 г. и все още търси най-доброто за себе си - каза Уитмарш. - Сигурен съм, че той е разочарован от престоя си в сериите DTM. Така че нека идва при нас. Хакинен би могъл да изпълнява ролята и на ментор на Люис Хамилтън, но би бил полезен и при тестовете".
В същото време се разбра, че концернът Мерцедес-Бенц има интерес да увеличи дела си в Макларън. Говори се, че германският производител иска да придобие 40 процента от акциите в тима от Уокинг.
gogoto
на 24.12.2006 в 10:42:22 #50а защо тогава преди с "пълен глас" или "пълен КАПС както е в случая" разправяхте колко Кими е велик и колко щял да смачка средняка Шуми и какви ли не още фенски изцепки ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Нивга не съм твърдял подобно нещо. Веднага да се поправиш! ============================================ еми с Avanger твърдяхте, че пилотите са безгласни букви и били с изравнени възможности ==================================== Казах ти аз, че много Йезуитски спориш! Ай весела коледа на всички Здраве, щастие и късмет!
mateo
на 22.12.2006 в 23:45:45 #49ай весели празници и повечко пиене..... в умерени количества
mateo
на 22.12.2006 в 23:44:25 #48Avanger воопще не е малко. виж сега аз продлжавам да ти твърдя че всички там ще влязът в 0.3. , друг е въпроса когато карат под напрежение, например когато в бразилия М.Ш. настигна топ пилота на рено Фисикела. аз за Кими като ти казвам чее бърз имам в пред че е поне 0.1 по бърз от втория които ше се нареди след него но се съмнявам това да М.Ш. за туи че като съм казал че е средняк го сравнявам с първия а спрямо Кими си е средняк. ------------------------------------------------------------------------------------------ за напред ще гледам спрециално за теб да съм по-кратък А за твърденията ти, можеш да си твърдиш каквото искаш твое право е. Може да твърдиш и че земята е плоска Дори само съотборниците да вземеш, които са 2ма много рядко дори са в рамките на 0,3сек. камо ли 22ма... И това не е картинг за да се подреждат. скоростите са големи и всяка малка грешчица е забележима и губиш време, при изравнвни възможности на техниката точно това си проличава. И пак казвам Сена направи 1,5сек. на съотборника си Хил в първото си излизане на пистата срещу 3 сезона за Хил.....................
mateo
на 22.12.2006 в 23:29:52 #47Нивга не съм твърдял подобно нещо. Веднага да се поправиш! Спирам с полемиката. ---------------------------------- еми с Avanger твърдяхте, че пилотите са безгласни букви и били с изравнени възможности, на което аз не се съгласих, не виждам да има полемика
king_nothing
на 22.12.2006 в 19:50:11 #46JMourinhoo наздраве
king_nothing
на 22.12.2006 в 19:49:25 #45Dr Zigmund мога веднага да те контрирам,да приемем че макларън и ЕСУ-то имат предимство,но какво ще кажеш за ферари и гумите? А иначе аз тази новина я знам още от август,когато я написаха във Ф1 рейсинг.Те казаха че тече търга и най-вероятно ще спечели макларън. А под световна преса имам в предвид международни интернет сайтове,които са си международна преса от където и да го погледнеш. А не че съм абонат за кой знае какви вестници и списания(на хартия) от световен мащаб,само за Ф1 рейсинг. То ми стига
JMourinhoo
на 20.12.2006 в 17:47:21 #44Много сте се разписали бе Коледа е,сядайте по масите
levski_fan
на 18.12.2006 в 11:29:44 #43кими е смешен алкохолик в ферари ще се види колко е жалак
gogoto
на 17.12.2006 в 18:01:22 #42а защо тогава преди с "пълен глас" или "пълен КАПС както е в случая" разправяхте колко Кими е велик и колко щял да смачка средняка Шуми и какви ли не още фенски изцепки ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Нивга не съм твърдял подобно нещо. Веднага да се поправиш! Спирам с полемиката.
Racing fan
на 17.12.2006 в 00:08:48 #41mateo, съгласен съм.Това,което написах се отнасяше за пилоти, които са вече във Ф1,но в по слаби отбори.
mateo
на 16.12.2006 в 19:04:23 #40малко наводнение май стана
mateo
на 16.12.2006 в 18:59:20 #39Racing fan Тук е мястото на специялистите да забележат незабележимото и да открият истинския талант. --------------------------------------- Да но ето го Маса, според мене не отстъпва по-нищо на 60-70% от пилотите в кервана, но знаем по какви причини му се дава шанс. За да се добуташ изобщо до Ф1 и неземен да си ако нямаш гръб и късмет ще я гледаш само по TV. В БГ има наистина много талантливи момчета, но поради липса на средства и нямане на кой да каже ок с тебе съм не мисли за пари ходи карай на пистата нямаме сериозен пробив. Хваща го за ръчичка отива представя го където трябва, забелязват го, плаща им се и го взимат да го пробват. Показва че е гений, и пак се плаща за да върви нагоре и да иде във Ф3 да кажем. От там вече е по-лесно, но за да стигнеш до там от където и да тръгнеш си трябват милионките да играят за съжаление....
mateo
на 16.12.2006 в 18:49:03 #38Dr Zigmund, "патицата" не е суперпилот, а е просто добър пилот, е да по-добър може би и от Баричело и от Сало и от Ървайн(доказани средняци) На нивото може би на Хакинен по-слаб от Алонсо и далеч по-слаб от Сена, може би малко по-слаб от Прост. лично мнение разбира се А и само да ти припомня, че 2001,02,04 ако Шуми не беше се състезавал 3кратен шампион щеше да е Баричело(или Сало или който и да е) дотам бяха докарали абсурдните правила във Ф1 тогава и сега е нормално да се поглежда и другата страна на монетата.... Истината около шумито е не че съдбата просто го целуна направо ебати езика му пусна
mateo
на 16.12.2006 в 18:38:07 #37Avanger ами ще се съгласиш с мене ако ти кажа че ф1 е икономическо а не спортно съзтезание , ами от там реклами , по слабия пилот например идва със спонсори и т.н , и ако е по слаб от другия с една десета а носи няколко милки в повече от спонсори и по малка заплата естествено че него ще хецнат а ще компенсират от вложените в болида средства, ---------------------------------- Ама чакай сеа пич. За да стигнеш дотам да ти дават кинти за реклама и да се превърнеш в "златна кокошка" (не визирам шумито) трябва да покажеш малко от малко поне на какво си способен. Защото ако си посредствен и да ти се обърне внимание ще е до време. Пример със спонсорите на отборите, ако отбора върви-ок ако не те се оттеглят. така и с пилотите годинка 2 ще го потърпат и полсе ако не става си заминава с чантичката по живо по здраво. Случая с Шуми е малко по различен, след като отиде във Ферари. Той е добър пилот, който ако има конкуренция за титлата е склонен и да спечели не само да губи, а ако колата на Ферари е малко по-добра от всички то той има огромен шанс да е шампион и затова се наляха толкова пари и се получи така че 80% от титлите на шуми са спечелени без никаква конкуренция. След Хакинен и преди Алонсо той нямаше релана конкуренция като пилотски умения, същото беше и 94, като си отиде Сена за шуми уравнвнието с многото неизвестни изведнъж се преобразува в "2 и 2"
mateo
на 16.12.2006 в 18:27:37 #36Avanger помноиш ли Мика Сало които вечно беше в челната троика от зад на пред какво направи с ферарито на пилето, а то останало настроено от Михаел това ли ще ми кажеш, ама за всяка писта са различни настроики нали. --------------------------------------- Ама нали за това става реч Сало си беше РЕАЛЕН аутсайдер, който дори зад Ървайн си завършваше. Ако го биваше трябваше веднага да се види, че показва резултати, най-малкото да беше по-бърз от съотборника, а колата той сам си я е настройвал. Значи прави разлика между настройване на болида(неговото развитие) и собствени настройки(настройки на стила) И наистина Dr Zigmund ти зададе много уместен въпрос в случая. Защо твърдиш че Кими е велик а Шуми средняк след като за теб пилотите са с изравнвни възможности?
mateo
на 16.12.2006 в 18:19:33 #35Avanger ама някои фенове си мислят че тои е всичко, да ама това не е тенис а е ф1. тез примери дето ги даваш с 0,5 сек. са много неподходящи, само да ти кажа че там пилотските качества са почти толкова изравнени, че всичко зависи от болида там от първия до дваисет и втория с единакъв болид ше влиазат във 0.3 --------------------------------- Ама нали Кими щал да ги разметка сичките как сега стана така че и Кими и Такума Сато ще се вместят в диапазона 0.3сек за обиколка? това са си несериозни да не кажа направо смешни твърдения. Да прав си разликите от 0,2 сек на обиколка е страшно много за Ф1, но точно с еднаквите болиди някои ще правят големи разлики други ще се подреждат 1 след друг. Само да ти кажа,че в 1вото си излизане за време Сена направи 1,5сек на Хил в квалификациите Хил тогава се пускаше 3ти сезон с този отбор, мисля че това говори достатъчно.
mateo
на 16.12.2006 в 18:17:19 #34Avanger Матео виж сега никога не може да имаме еднакво мнение по всички въпроси, безмислено е да ме убеждаваш. за мен пилота там е последната дупка на ... тои само е представителната част на един много голям екип от технически специалисти и механици. -------------------------------- да както казах няма нищо лошо да ни се разминават вижданията по някои въпроси пък било то и повечко Първо и gogoto и ти изпаднахте според мен в доста сериозна фенщина като написахте, че там пилота е господин никой и всичките са еднакви и назнам си кво, а защо тогава преди с "пълен глас" или "пълен КАПС както е в случая" разправяхте колко Кими е велик и колко щял да смачка средняка Шуми и какви ли не още фенски изцепки. На ващо не му ли казваха двойни стандарти?
mateo
на 16.12.2006 в 18:06:33 #33gogoto Чакай че ме засърбяха ръцете. Това пък, което ти не искаш да признаеш е че при "ИЗРАВНЕНИ до колкото е възможно технически данни на болидите" (това може да е в сила само в колите на един тим)влиза в сила отборната тактика и пак няма как да сравним пилотите. Тогава Рейсинг Фена е прав, че талантливи пилоти се обявяват за неудачници, щото карат "бараки" ------------------------------------ А за сравняването на пилоти може опредлено е неизбежно да се прави най-вече когато са от 1 отбор или когато има 2 или 3 отбора с поизравнвни възможности. И остави ги ти тия отборни тактики, освен във Ферари такова нещо никъде няма. но там си беше записано и в договорите на 2ите пилоти, че са във Ферари за да помагат на Шуми да става световен и дотам, за победи и съреднования с него изобщо да забравят. При другите, който понатрупа преднина отсамо себе си става лидер и ако накрая се бори за титлата естествено, че целия му екип е на негова страна. Кво искаш да кажеш, че заради отборната тактика Алонсо е бил фаворизиран и затова има 14 победи срещу 2 за Фисикела? Това е несериозно твърдение.
mateo
на 16.12.2006 в 17:56:20 #32gogoto Би могло да се каже, че може да се сравняват съотборници само и то до някъде! Много е разнопосочно. Например Монти имаше по малко отпадания, ма къде му са точките. Бе всичко е относително и може да приключим темата. --------------------------------- Еми случая с Монтоя има много страни. Може просто да не е на нивото на Кими и дори да завършва да е на задни позиции, може Макларън-а да не е бил достатъчно бърз и поради пресилванията му Кими да е давал и по-добри, но непостоянни резултати, по-скоро смятам че е първото
Racing fan
на 16.12.2006 в 08:24:51 #31Dr Zigmund, нещо подобно се опитах да кажа и аз,но нямам твоето дар слово.Ти беше конкретен и изчерпателен.