Барселона удължи договора със Spotify до 2030 година, обявиха от клуба. Логото на музикалната стрийминг компания ще продължава да се появява върху мъжките и женските екипи на първите отбори, както и върху тренировъчните екипи.

Споразумението удължава сътрудничеството, започнало преди три години и гарантира, че Spotify запазва правата за именуване на "Камп Ноу" до 2034 година.

"И Барселона, и Spotify са глобални марки със стотици милиони фенове по целия свят", се казва в изявление на каталунците.

"Това партньорство позволява на двете марки да разширят присъствието си на стратегически пазари и да създадат споделени емоции с международен обхват, свързвайки се с нова аудитория и свързващи глобалния си поглед", допълват от клуба.

"С повторното отваряне на Spotify Камп Ноу на хоризонта и отличното поколение млади таланти, ФК Барселона и Spotify гледат заедно към бъдещето, за да оформят нова и обещаваща ера за клуба и неговата глобална общност", завършва изявлението.

Феран Торес пропуска дербито с Жирона

Феран Торес пропуска дербито с Жирона

Нападателят на Барселона усеща болки в левия крак след мач за Испания