Биографичният филм на Кристиано Роналдо стана обект на ожесточени дискусии в социалните мрежи.

Лентата се появи по кината преди два дни, като вече е достъпна и в интернет, а подробен анализ на Wall Street Journal предизвика реакцията на феновете.

Оказва се, че за целия филм (около 90 минути), Роналдо отделя повече време на това да бъде сниман гол, отколкото с екипа на националния отбор на Португалия.

Роналдо прекарва най-много време с фланелка на Реал и с костюм (около 7 минути), а най-много (9 минути) на екран е агентът му Жорже Мендес. Фенове бързо оплюха звездата и обявиха, че ако това е начинът, по който иска да бъде запомнен, това няма да е никак добре за имиджа му.

"Ето защо няма да се класираме на голямо първенство. Защото той мисли само за себе си и за рекламите", гневят се португалците.

Съперничеството на Роналдо с Лионел Меси също е отразено по интересен начин. Аржентинецът се появява на екран за 2 минути и 37 секунди, но името му се чува само два пъти.