Финалът в американския футбол противопоставя в неделя отборите на Индианаполис Колтс и Чикаго Беърс. Най-гледаното спортно шоу в Съединените щати ще се проведе на „Долфин стейдиъм" в Маями.

По традиция на Супер боул се продава и най-скъпото телевизионно време за реклама. 41-ият финал поставя нов рекорд. Телевизия СВS, която държи правата за двубоя в Маями, продава секундата за умопомрачителните 86 667 долара.

Така цената на стандартния половинминутен телевизионен клип струва 2,6 милиона долара. Така бе подобрен рекордът от 2006 година, когато 30 секунди реклама се купуваха срещу 2,5 милиона.

Въпреки солените тарифи, по време на спектакъла в неделя ще бъдат излъчени 74 реклами.

За 40 години цената на секунда реклама е скочила 62 пъти. На първия Супер боул през 1967 година секундата се е търгувала по 1400 долара.

Финалът в американския футбол е не само спорт, но и шоу. Химнът на Съединените щати пред началото ще бъде изпълнен от Били Джоуел. В почивките ще пеят Принс, Бионсе и още редица звезди.