Екипажът на GT Рейсинг Георги Танев/Петър Сивов. заложи на сигурното каране в последния ден тъй като имаха почти две минути и половина аванс пред най-близкия си преследвач и записаха втори успешен финал в най-трудното асфалтово рали в календара на световния шампионат.

Танев се добра до първото място в група N във вчерашния ден и излезе 19-и в генералното класиране. Но странно решение на съдиите го върна втори в групата и 26-и в общото подреждане.

Проблемът се породи от проблемите на първите двама пилоти в класирането в група N, които имаха проблеми в една и съща отсечка, като единият от тях запуши пътя. Другият - Марк Валичиони успя да продължи в етапа въпреки че имаше технически проблеми.

На финала на отсечката обаче Валичиони получи номинално време от съдиите, заради проблемите с трафика, а Танев - не. GT Рейсинг реши да не подава контестация срещу съдийското решение и Георги остана на второ място в група N преди последните отсечки днес. Валичиони бе на минута и половина пред Танев и запази първата позиция в групата до финала на състезанието.

В хода на цялото състезание Танев и Сивов имаха проблеми със спирачките на новия им автомобил Субару Импреза WRX N12, като почти във всяка сервизна зона се налагаше смяна на дисковете. Танев тръгна от 36-о място в първата отсечка и за 12 етапа мина 13 позиции напред.

Другият български екипаж, който стартира в Корсика - Димитър Илиев/Янаки Янакиев отпадна в шестата отсечка заради повредена предна дясна полуоска километър след старта на етапа. По това време Митко вече караше по системата Супер рали, тъй като във втория етап в първия ден получи повреда в турбото и пропусна останалите етапи до края на деня.