Напоследък футболната общност в България се чувства все по-облагородена. Започват да разбират всички фенове какво е "брейк-ивън" и каква точно е формулата на успеха в българския футбол.

Боже...

Наистина ли е толкова трудно за управляващите българските клубове да разберат, че феновете никак, ама никак не ги вълнуват формулите и бизнес, икономически и маркетинг понятия и стратегии?

Привържениците искат титли!

Снимка 350218

Източник: LAP.bg

Запалянковците се срамуват от факта, че по 8, 9, 10 години наред любимият им клуб е без значимо отличие във витрината си!

Без шампионската титла. Без златните медали.

Любовта към "синята", "червената" и т.н. идеи се основава до голяма степен на миналото. Върху историята, с която всички фенове се гордеят. Но тази история не може да остане застинала във времето. Тя трябва да търпи развитие. Трябва да се надгражда, а успехите да се понатрупват, все пак. Да вземе да се отвори някоя нова страничка, преди левскарският и цесекарският алманах да е съвсем прашасал.

Снимка 228901

Източник: LAP.bg

В Левски се подиграваха на "армейската" съдба, в месеците, в които стана ясно, че ЦСКА няма да го бъде и единственият възможен изход е фалитът. Подиграваха се екстензивно, обилно и брутално. А сега излиза, че могат да сменят плакатите от "мъртвешкото" шествие, което спретнаха за вечния съперник с такива за собствения си клуб.

В случая дори говорим за може би още по-сериозна сума на задълженията, отколкото бяха натрупани на "Армията", по времето на изхвърлянето на дотегналия "червен боклук", който се бе трупал няколко години наред, в течение на половин дузина трансферни прозорци и съдебни вратички.

Снимка 405618

Източник: От Facebook

Важното било Левски да е на "брейк-ивън"... Че чак бе пояснено и какво означава това. Тази комбинация от две "изключително невъзможни" за проумяване и разбиране думи, съчетани в още по-интелигентно, неологистично и натоварващо "сините" съзнания словосъчетание...

Хората не са глупави!

Аудиторията съвсем не е това, което си представят дадени личности. В някои отношения е дори по-информирана и наясно с всички сложни думички в речника със специфична лексика на причудливите чуждици.

Формулата била такава в нашия футбол. Друга нямало...

Спас Русев: Повече от две години убеждавам Васил Божков за Левски
Обновена

Спас Русев: Повече от две години убеждавам Васил Божков за Левски

"Много би ми се искало той да е следващият голям акционер"

Идеята на футбола, а и на спорта въобще, като цяло, е да не говориш на феновете за печалбата си. Тях не ги вълнува дали ти трябват парите, които те самите плащат за билети. Трябва да се говори единствено с трофеи. Още по-добре е, когато те се печелят високочестотно. Особено в първенство, в което при сериозни вложения, както направиха в Разград, елиминираш цялата конкуренция. Такава на практика няма. Формулата всъщност беше показана от господата в споменатия град на България. Влагаш средства с определени очаквания, при направен конкретен и пунктуален бизнес план, но без, ама в никакъв случай, да се обясняваш на хората колко пари трябва да спечелиш, за да си "фитка", както му казват на "брейк-ивън"-а в крайните софийски квартали. Това си е твой проблем. Феновете не са акционери. Не са икономисти. Никой "ивън" не ги вълнува така силно, колкото този в клубната витрина. А тази на "Герена" мухлясва. Пълна е с прокоби и "бели лавини". С автоголове, загубени титли, купи и напразни надежди.

Спрете да занимавате хората с клишета, шаблони и термини, които са без никакво значение за тях.

Предложете им футболни аргументи. Отличия. Това не е фондова борса. Не е и "couples counseling". Забравете психологията. Забравете икономиката.

"Дела трябват, а не думи".

Георги Дерменджиев намекна, че може да си тръгне от Левски

Георги Дерменджиев намекна, че може да си тръгне от Левски

"Ситуацията се отразява психологически на момчетата", заяви треньорът