Корпорацията Sony отбеляза значителен успех в продажбите си и то благодарение на PlayStation 4. Игровата конзола е докарала приходи за компанията от над 50-те милиона закупени от геймъри устройства, подсилени от рекорден интерес на потребителите покрай Черния петък, пише CNBC.
На този фон конзолата на Microsoft Xbox One отчита 30 милиона броя продажби, докато устройството на Nintendo Wii U записва 13 милиона закупени бройки.
Резултатите сочат в полза на Sony, чиято игрова конзола е закупена повече пъти от продажбите при устройствата на конкурентите й и то взети заедно, потвърждавайки позиция на PlayStation 4 като най-бързо продаваната конзола на компанията.
Бизнесът с игрите е голям успех за Sony в условия на борба за генериране на приходи от продажби.
През октомври Sony представи своите слушалки виртуална реалност, които могат да се свържат с игровите конзоли. Тогава Джим Райън, президент на отдела за игри на електронния гигант за Европа, прогнозира, че ще се продадат "стотици хиляди" бройки от устройството.
Компанията увеличи производствения си капацитет, за да може да се справи с очакваното търсене. Прогнози сочат, че потребителите ще похарчат за устройства за виртуална реалност 1.6 милиарда долара през 2016 година.