В Ред Бул тепърва ще има подобни ситуации на тази в Гран при на Малайзия и ще се раздават отборни заповеди, смята бившият Ф1 пилот Джон Уотсън.
На пистата "Сепанг" трикратният световен шампион Себастиан Фетел игнорира заповедта да запази позицията зад съотборника си Марк Уебър и предпочете да спечели състезанието, изпреварвайки австралиеца 13 обиколки преди финала.
"Цялата случка в Малайзия беше заметена под килима. Не знам колко дълго може да остане там. Подозирам, че тепърва ще гледаме препирни в оставащата част от сезона", коментира Уотсън.
Себастиан Фетел се извини за стореното след състезанието, но в крайна сметка заяви, че не извинява за това, че е спечелил, а за това, че не се е подчинил на отборната заповед. От инцидента в това второ за сезона състезание насам, германецът финишира четвърти в Китай, а в Бахрейн извоюва втората си победа, повеждайки в класирането при пилотите с 10 точки.
Представянето на съотборника му обаче, не беше толкова бляскаво, припомня Formula1.bg. Състезанието в Китай приключи по-рано за Уебър, а в Бахрейн финишира седми. В класирането при пилотите Марк изостава от лидера с 45 точки. Битката между двамата съотборници не се повтори, но Уотсън е убеден, че между двамата все още има съперничество за разрешаване.
"Ще има случаи, в които Уебър и Фетел ще се състезават. Каква власт има сега питът, за да контролира със сигурност един от двамата си пилоти, но най-вероятно и двамата? Мога да си представя какво ще си помисли Уебър: Аз постъпих правилно и не спечелих онова състезание и сега се оказвам със съотборник, който не се подчинява на отборни заповеди и не получава наказания, така че защо аз да спазвам заповеди?", обяснява Уотсън.
Според бившия пилот, Ред Бул са показали слабост и сега ще трябва да си понасят последствията.
"Отборът показа невероятна слабост, ненаказвайки своя пилот номер едно, и сами си създадоха проблем. Те му позволиха да потъпче авторитета на шефа на отбора. Ред Бул отвориха кутията nа Пандора. Сега кой може да контролира Фетел?".