Рено и Ферари трудно ще настигнат Мерцедес, смята бившият технически шеф на Ред Бул Ейдриан Нюи. Според него обаче победи в Гран при могат да се печелят и с по-ниска мощност.

Пропуск в правилата за тази година - липса на дата за хомологация - принуди ФИА да позволи развитието на задвижващите системи по време на сезона. Ограниченията за това какво и колко може да се променя остават. Хонда тепърва ще обсъжда ситуацията с федерацията, тъй като 2015-та се явява първи сезон за японския производител и вследствие на това компанията не може да работи по агрегатите си.

"Дали могат Рено и Ферари да достигнат нивото на Мерцедес? Предизвикателството ще е много трудно. И, разбира се, не знаем къде ще са Хонда при влизането си в спорта - коментира Нюи пред Скай Спортс. - С малко по-слаб двигател, но страхотно шаси все още може да се побеждава и обратното. Ние (Ред Бул) имаме сравнително приличен баланс между мотор и шаси, което според мен е така, както трябва да бъде. Ясно е, че миналият сезон бе доминиран от задвижващите системи, но видяхме и Уилямс как се изстреляха напред. Уилямс очевидно свършиха чудесна работа, но мисля, че разликата (в представянето) при тях наистина дойде от мотора".

Нюи се оттегли от ежедневната работа в техническия департамент на Ред Бул след края на миналия сезон. Той ще се труди до други проекти на компанията, включително проекта на Сър Бен Ейнсли за Америкас Къп.