Порше отрече какъвто и да е интерес към Формула 1, като от компанията обясниха, че за тях Льо Ман е значително по-привлекателна перспектива.
След като наскоро Ауди отхвърлиха поредните слухове за планове за присъединяване към Гран при, сега същото се случи и с Порше. Лично развойният шеф на марката Волфганг Хац опроверга приказките, че автомобилният производител проявява интерес към F1 заради въведеното от миналата година хибридно задвижване.
"Формула 1 не е на дневен ред при нас и няма да бъде. Льо Ман е по-привлекателна среда за екипа ни - има все повече участници, там учим значително повече за производството на серийни автомобили", заяви той.
Подобни слухове се появяват от време на време, особено при въвеждането на толкова различно задвижване като това от миналия сезон. Проблем може да се окаже фактът, че вече се обсъждат варианти за промяната му, основно заради недоволството на управляващия търговските права на спорта Бърни Екълстоун, който иска по-висок шум и по-вълнуващи състезания.
Порше участва във Формула 1 в началото на 60-те години на XX век. Още тогава обаче проектът излиза твърде скъпо на компанията и тя се оттегля от Гран при. Завръщането е в началото на 80-те, когато са създадени легендарните турбо V6 мотори, брандирани с TAG Порше. Отново разходите са причина за прекратяване на проекта преди ново завръщане в началото на 90-те, което продължава съвсем кратко.
Марката обаче има огромна история в надпреварите със спортни автомобили, където постига легендарни успехи. Порше все още държи рекорда за брой победи в 24 часа на Льо Ман - 16 (пред Ауди с 13, Ферари - 9, Ягуар - 7 и т.н.). Компанията се върна миналата година в LMP1, като най-добрият резултат в първия сезон бе победата в последния старт (Сао Пауло, Бразилия) на екипажа Марк Лийб/Ромен Дюма/Нийл Джани.