Марк Уебър спечели за първи път състезание от Формула 1. Пилотът на Ред Бул триумфира на пистата "Нюрбургринг" в Германия, след като се представи повече от безупречно. По този начин Уебър стана първият австралиец от 1981 година насам, който печели надпревара от Формула 1. За последно това стори Алан Джоунс (с общо 12 победи) през 1981 година в САЩ.
Втори след Уебър финишира съотборника му Себастиен Фетел, който подпечата втората подред двойна победа на Ред Бул след състезанието на "Силвърстоун" преди 3 седмици. Последното място на почетната стълбичка остана за пилотът на Ферари Фелипе Маса, който се справи фантастично на германска земя и остави зад себе си пилотите на Браун ГП Дженсън Бътън и Рубенс Барикело, заели съответно 5-о и 6-0 място.
Четвърти финишира Нико Розберг, а в зоната на точките попаднаха също Фернандо Алонсо (Рено) и Хейки Ковалайнен (Макларън Мерцедес). Надпреварата в Германия бе повече от кошмарна за последните двама световни шампиони Кими Райконен и Люис Хамилтън, които отново не спечелиха дори и точка.
Състезанието започна повече от интригуващо, като в първия завой гума до гума бяха Барикело и Уебър, които дори леко докоснаха болидите си. На метри зад тях бе стартиралият от 5-а позиция Люис Хамилтън, който направи феноменален старт, но спука задна дясна гума във втория завой и бе принуден да влезе в бокса още в първата обиколка от състезанието. В крайна сметка колоната поведе Барикело, а зад него в началните обиколки се движеха Уебър, Ковалайнен, Бътън, Маса, Фетел и Райконен. След 10 обиколки рейскомисарите решиха да накажат с 10 секунди в бокса Марк Уебър за инцидента с Барикело на старта на състезанието.
Точно в средата на надпреварата (30 обиколка) разликата между Барикело и Уебър се стопи до 2 секунди, въпреки, че австралиецът имаше едно спиране в повече. Пилотът на Браун ГП влезе в бокса за смяна на гуми и презареждане, като по този начин остави чиста писта пред Уебър, който с всяка изминала обиколка трупаше все по-солидна преднина. 4 обиколки по-късно състезанието приключи за Кими Райконен. Технически проблем в болида на Ферари принуди финландецът да прекрати участието си на "Нюрбургринг".
До края на състезанието пилотите на Ред Бул сигурно водеха колоната, а на трето позиция се движеше Маса, който бе преследван от Нико Розберг. Състезанието не бе сред най-успешните за Бътън и Барикело, които в последните 4 обиколки бяха застигнати от Фернандо Алонсо, но в крайна сметка запазиха 5-ата и 6-ата си позиция. Двукратният световен шампион Алонсо спечели важни точки, след като започна битката от незавидната 12-а позиция. Последният пилот, който влезе в зоната на точките бе Хейки Ковалайнен.
КЛАСИРАНЕ НА СЪСТЕЗАНИЕТО НА ПИСТАТА "НЮРБУРГРИНГ" В ГЕРМАНИЯ:
1. Марк Уебър (Ред Бул) 1:36:43.310
2. Себастиен Фетел (Ред Бул) + 0:09.252
3. Фелипе Маса (Ферари) + 0:15.906
4. Нико Розберг (Уилямс) + 0:21.099
5. Дженсън Бътън (Браун ГП) + 0:23.609
6. Рубенс Барикело (Браун ГП) + 0:24.468
7. Фернандо Алонсо (Рено) + 0:24.888
8. Хейки Ковалайнен (Макларън Мерцедес) + 0:58.692
..................................................................................
9. Тимо Глок (Тойота)
10. Ник Хайдфелд (БМВ Заубер)
11. Джанкарло Фисикела (Форс Индия)
12. Казуки Накаджима (Уилямс)
13. Нелсиньо Пикет (Рено)
14. Роберт Кубица (БМВ Заубер)
15. Адриан Сутил (Форс Индия)
16. Себастиен Буеми (Торо Росо)
17. Ярно Трули (Тойота)
18. Люис Хамилтън (Макларън Мерцедес)
....................................................................................
19. Кими Райконен (Ферари)
20. Себастиен Бурде (Торо Росо)
mateo
на 16.07.2009 в 00:08:52 #63срамежливи докато не ги хванеш отдолу, после се развихрят ---------------------- --------- това предполагам е универсален приом спрямо всяка мацка - хващаш я отдолу и пали фитила? иначе предполагам винаги може да се намери красивото във всяка жена .....
mateo
на 16.07.2009 в 00:05:54 #62Ник Хайдфелд тъй като не може да бъде изпреварен с каручката си БМВ и съсипва цялото състезание за алонсо, и то не е 1 път, не е 2 пъти, не е 10 пъти ---------------------------- -------- братле зафанал си го тоя хайдфелд като удавник за сламка какво е направил този пилот? завършвал е шампионат пред Алонсо ли какво? всяка година Алонсо му хвърля боя с по слаба кола и всяка година повтаряш по 100 пъти - "алонсо стои зад Хайдфелд" ....ако това ти е радостта ок
mateo
на 16.07.2009 в 00:03:03 #61само ти матео виждаш някакви успехи ------------------- ------- да само аз Таймс Гадзета дело Спорт, британската публика Браун Прост и кой ли още не смятаме че Алонсо има успехи ...но може и да грешим , има кой да пробеа да ни убеди в противното
mateo
на 15.07.2009 в 23:59:58 #602005 насам не виждам какво е спечелил, 2006 7:7 -------------------- -------- Кроска, отново интересни писания както гледам ти смяташ за слабо представяне дори титлите на Алонсо..... и бъдещите му титли също ще бъдат слабо негово представяне и това знам спокойно
mateo
на 15.07.2009 в 23:56:51 #59Уилямс е по-слаб болид от рено ------------ ---- разбира се че е по-слаб. Тойота, Браун и Ред Бул също са по слаби от Рено точно тия 3 отбора Тпйота Браун и Уилиамс които стартираха с двойния дифузьор ...
mateo
на 15.07.2009 в 23:53:28 #58сезоните в които са били двамата на пистата ЗАВИНАГИ ОСТАВАТ 3:2 за Шумахер --------------------- ----------- ами да това вече го изяснихме - както и това че ако силите са изравнени откъм техника Алонсо е безпорния по-добър пилот при това с разлика
CrossFire
на 15.07.2009 в 11:02:50 #57а какво те влече в тях ===================================================== Ами всичко да ти кажа, уж са някви по-затворени, ама дефакто 3-те с които съм имал вземане даване са ебати мръсниците, а иначе готини момичета ако се държиш готино с тях, макар че знаеш че всичко варира, всеки си търси неговия тип жени и аз може би харесвам и търся такива, и трите бяха с тъмни очи и тъмни коси и с големи цици, и са срамежливи докато не ги хванеш отдолу, после се развихрят, едната ме зарибяваше даже че била лесбийка ама се оказа че и с Мъже не и било зле, ама да знаеш дебели германки не харесвам, има всякакви но тия не ми понасят, те са някви по-нагли и от слабите момичета, вероятно коплекс някакъв, ама не знам де, не смятам да им изготвям психологически профил. А най-яката беше една германка с български паспорт но там нещата просто никога няма да станат въпреки многобройните подаръци и жестове които направих, понякога просто не става и това е, има си някав грозен германски бастун и това е, ама е перфектна като ти казвам, руса с тъмни очи 1,78 МЕГА големи цици /в разумните граници де, не някви увиснали/, малка е - 85-ти набор и е супер оформена а корема и е като тротоарна плочка твърд, абе много стегната и т.н ама само мечтите си останаха там.
CrossFire
на 15.07.2009 в 10:47:58 #56Алонсо просто побеждава срешу много по-добра техника срешу себе си! ======================================================= Че 2008 какво спечели?, от 2005 насам не виждам какво е спечелил, 2006 7:7 и оттогава пълна скръб, 2 пъти надупен от Хамилтън тийнейджъра а тази година вече наистина ще е трагедия, само ти матео виждаш някакви успехи в 7-мо, 9-то и 14-то място, аз не бих се радвал на това ако ще любимия ми пилот да стартира с колело, а реното е явно по-добро от макларън, Уилямс, БМВ и т.н не се разваля и си е стабилно отвсякъде, но един Ник Хайдфелд тъй като не може да бъде изпреварен с каручката си БМВ и съсипва цялото състезание за алонсо, и то не е 1 път, не е 2 пъти, не е 10 пъти, попадането на алонсо зад Хайдфелд автоматично означава край на състезанието за алонсо, ако ще Хайдфелд и с тротинетка да е пак ще държи и деалната линия и няма да бъде изпреварен от алонсо.
CrossFire
на 15.07.2009 в 10:40:39 #55никой не може да прави това което Алонсо може ====================================================== Освен Нико Розберг а? Уилямс е по-слаб болид от рено но Росберг е по-добър пилот, разбира се може да ми обясниш как и БМВ е по-силен болид от рено в момента и аз разбира се ще се смея много. Ник Хайдфелд прави алонсо за смях с два пъти по-слаба кола и това е ФАКТ, Хайдфелд има подиум алонсо-не.
CrossFire
на 15.07.2009 в 10:35:12 #54в пряк двубой обаче с изравнени сили колкото и пъти да се срещнат с Алонсо резултата ще бъде като края на 2006 тоест победа за Алонсо просто защото е по-добър ==================================================== Мдаа, 7 на 7 победи 25 стопени точки и шампион по чиста случайност с повече 3-ти места, е това е то шампионско поведение. Неприятно но факт, сезоните в които са били двамата на пистата ЗАВИНАГИ ОСТАВАТ 3:2 за Шумахер, жалко че алонсо го натириха 2002 от Минарди сега щеше да е 4:2
mateo
на 14.07.2009 в 22:41:53 #53истнински кеф беше това как Алонсо притисна Брауните и ги накара да се молят за карирания флаг ....... с това Ренде! , кеф беше и летящия Алонсо записващ 7 десети превъзхождащо време това на Уебър .... с кола 8 от 10 по сила 2005 беше така 2006 беше така 2008 беше така - Алонсо просто побеждава срешу много по-добра техника срешу себе си!
mateo
на 14.07.2009 в 22:19:25 #52сега прочетох , тъкмо да разведриме обстановката ...Кроска харесвал си германки?? хубао е това, а какво те влече в тях, да те питам по мъжки
mateo
на 14.07.2009 в 22:17:52 #51само че д'Жак Не го запомнихме с друго..........освен като конкурент на конкурента ---------------------- ------- Зелео-беличкия, пропуснал съм твои бисери тука абе Жак не го ли запомниха с това че посра Шумито? и с това че го накара да направи това с което ще го запомнят предимно - като го бият да е склонен да играе нечено? той Шуми има проблеми да бие Вилньов, тръгнал с Алонсо да се пуска, пате наивно ама лапа чуждите обяди за без пари 7кратния не се шегува
mateo
на 14.07.2009 в 22:13:35 #50да се радваш на провали ми се струва джихадско ---------------------- ---------- пак питам какво значи тази така наречена "радост" ? тук се анализират качествата на Алонсо. коментари базиращи се на неговото представяне на пистата. като кажа че Алонсо записва 7 десети по-добро време от това на Уебър който летеше и който кара 30 пъти по-добра кола от тази на Алонсо ...."кво се радвате" като кажа че Таймс, Гадзета дело Спорт английската публика и всички познати и непознати личности имащи претенции и ползващи се с привилегията да са наричани специалисти във Ф1, смятат че Фернандо Алонсо е най-добрия пилот. ...ама много ви бърка по дупчиците Фернандо май а ? да ви е сладко, сега започва едва
mateo
на 14.07.2009 в 22:07:04 #49С колата на Рено в момента повечето пилоти биха записали поне с 60% по-добри резултати от алонсо -------------------- --------- ами Кроска всеки си има право на мение, товето е такова, мнението на всички специалисти във Ф1 е коренно противоположно,а именно - никой не може да прави това което Алонсо може! може би от Таймс са сбъркали не знам ...може и британската публика да е сбъркала....Браун и той веднъж поне може да е объркла нещо ...сигурно е обаче че в гадзета дело спорт бъркат изключително много задето смятат Алонсо за най-големия! иначе крокса, аз може и с теб да се съглася ...нищо сигурно няма
mateo
на 14.07.2009 в 22:01:32 #48тогава Шумахер го правеше крив просто, особено 2004 ----------------------- ---------- е да той Шуми ги направи криви и в САЩ през 2005 ама ВСИЧКИ! в пряк двубой обаче с изравнени сили колкото и пъти да се срещнат с Алонсо резултата ще бъде като края на 2006 тоест победа за Алонсо просто защото е по-добър
CrossFire
на 14.07.2009 в 10:39:54 #47Добре матео, тогава ти пожелавам до края на кариерата си алонсо да прави най-бързи обиколки и да завършва 7-ми, 9-ти, 14-ти, накрая в класирането да е 5-ти или 6-ти и да го обявяват за пилот на годината /ще се спукам от смях/ Да ми кажеш че 2003 и 2004 е бил най-добрия на пистата вече наистина граничи с джихад, тогава Шумахер го правеше крив просто, особено 2004, ебати разликата, нямаше директен двубой, но нямаше и как да има алонсо беше дроб сърма тогава. С колата на Рено в момента повечето пилоти биха записали поне с 60% по-добри резултати от алонсо, в никакъв случай не е най-бързата но е около 4-то място за сега, разбира се с алонсо е 7-ма, но това идва от пилота според мен, не от колата, когато колата ти е два пъти по бърза от БМВ а някой си Ник Хайдфелд те държи 40 обиколки зад него не знам как се нарича това??? А от турция ако съм си купил коран от китай и индия съм си купил някое Тао сигурно и общо взето човек като посещава някои места по-често май-няма как да стане фанатик, или си такъв или не си, да се радваш на провали ми се струва джихадско наистина, но щом ви харесва, все 7-ми, 9-ти и 14-ти да е, 5-ти или 6-ти накрая в класирането и обявен от вестник за най-добрия пилот на годината.
mateo
на 14.07.2009 в 00:14:27 #46колкото до корана, Кроска ти май си по свдущ там, с честите си загадачни посещения до Турция и закупуването на чаршафи с лика на Шуми ...
mateo
на 14.07.2009 в 00:12:39 #45а вие като фанатици някви, той се осрал до ушите и в България се расзмириса чак а вие някви джихати, абе фенството на алонсо да не върви коплект с корана? ------------------------- -------------- ами Кроска, той Алонсо и миналата година много зле се представи, завърши 5 или 6ти мисля в шампионата - жив провал , подкрепено от няколко от най-елитните издания за Ф1 от британската публика и от Таймс, които го избраха за пилот на годината сега с най-бързата си обиколка отново лошо се представил .... колкото до качествата на Алонсо може да се прочетат мненията на всички специалисти от Ф1 и във Ф1 рейсинг(може и оригинала) аутоспорт.ком, гадзета дело спорт и тн и тн Браун и Прост също могат да бъдат запитани за мнение по въпроса
mateo
на 14.07.2009 в 00:02:11 #44е си спомням да съм се радвал на негова най-бърза обиколка като на победа ------------------------ -------- Кроска, какво значи "да се радва" ? аз лично споменах че Алонсо е направил най-бърза обиколка с каруцата си, което за пореден път показва че е най-големия. доста други неща също е направил които го доказват(още от2003г е най-добрия пилот на пистата)...а тогава се състезаваше и оня дето плюска на аванта и до днес) .... иначе всеки има право да се радва на каквото реши ...мисля?