Социалната мрежа "Фейсбук" може да стане новият генерален спонсор на английския национален отбор, твърди "Дейли Мейл".
В момента компания "Нейшънуайд" дава по 20 милиона паунда, за да може името й да се свърза с националния отбор. От "Фейсбук" обаче са готови да извадят 40 милиона.
Любопитното е, че селекционерът Фабио Капело забрани на играчите си да ползват социалната мрежа по време на Мондиала в ЮАР. Това обаче не даде особен резултат и британците напуснаха Африка рано-рано.
veseliq_melni4ar
на 06.07.2010 в 20:23:47 #2фесбуук?
Nerazbira6t
на 06.07.2010 в 17:45:57 #1Очаквайте скоро и реклами на "Фейсбук" по радиото , телевизията и в печатните издания