Който не яде Pizzetti, го чака наказание от италианската мафия. Вероятно се сещате за този рекламен клип на „Чипита България", с който тя промотира новия вкус на марката си „7 days".

Оказва се обаче, че този подходът на рекламния клип вероятно не е дотам коректен. Комисията за защита на конкуренцията започна разследване за нарушаване на Закона за защита на конкуренцията от страна на „Чипита България".

Става дума затова, че думата „pizzetti" е умалителен вариант на италианската дума за пица - "pizza".

Това според КЗК може да създаде погрешна представа у потребителите относно произхода и рецептата на продукта, тъй като целенасочено изгражда впечатлението, че той е италиански и се приготвя по технологията на изпълнение на италианското тестено изделиe "Pizza".

"Pizzetti" обаче е продукт, произвеждан в България от в производствената база на „Чипита България" в с. Казичене, Софийска област. Ето защо от КЗК смятат, че става дума за нарушение на конкурентните правила, представяйки грешна информация за дадения продукт.

Така, че следва производство, което трябва да потвърди или отхвърли тази правна теза.