Ирландският авиопревозвач Ryanair Holdings Plc планира да даде на клиентите си възможността да изразяват забележките си към компанията.
Най-голямата нискобюджетна авиокомпания в Европа ще представи своя мобилна функция, наречена “Rate My Flight” (оцени полета ми), като част от третата фаза на програмата „Винаги все по-добре” (Always Getting Better), обясни главният изпълнителен директор Майкъл О’Лиъри, цитиран от Bloombеrg.
Приложението ще се включва веднага щом хората се приземят и ще ги моли да дадат оценка на всеки елемент от полета им – от качването на борда през предлагането на храна и напитки до услужливостта на екипажа и общите стандарти на обслужване, заяви О’Лиъри.
Ryanair ще използва отзивите от програмата за обратна връзка, изпробвана през март и планирана за май, за да изостри вниманието си върху притесненията на клиентите, поясни шефът на компанията.
Превозвачът обяви и други инициативи, сред които билети в пакет с разпределение на местата, приоритетно качване на борда и регистриран багаж за хората, които пътуват за почивка, както и допълнителна гъвкавост на пътуването в съчетание с бързо придвижване на летището за корпоративни клиенти.
Майкъл О’Лиъри обяви още, че Ryanair ще понесе загуба от между 10 и 20 милиона евро за фискалното четвърто тримесечие, което приключи на 31 март, от въздействието на терористичните атаки в Брюксел на 22 март и стачките на служителите в отдел „Въздушен контрол” във Франция. Според шефа на превозвача влиянието на атаките в белгийската столица може да засегне и печалбата през настоящото тримесечие.