Германската верига магазини Lidl планира агресивна експанзия в САЩ, като започне с разкриване на обекти в три щата през следващия месец.
Компанията, която има около 10 000 магазина в Европа, се готви да разшири бизнеса си чрез 20 обекта в Северна Каролина, Вирджиния и Южна Каролина, започвайки от 15 юни, предаде Bloomberg.
Веригата, която се фокусира върху продукти на по-ниски цени, възнамерява да има до 100 магазина по източното крайбрежие до лятото на 2018 година и за целта насочва поглед към локации като Охайо и Тексас.
Междувременно веригата Aldi, която е дългогодишен конкурент на Lidl, влага 1.6 милиарда долара, за да подобри 1300 магазина от обектите, с които разполага компанията в Щатите.
Lidl очаква да окаже конкурентен натиск върху бизнеса с хранителни стоки на фона на ценова война, която беше подхранвана от рекорд на дефлацията заради храните.
Alvaroto
на 24.05.2017 в 15:11:47 #4Tova e nai-mizernia magazin s nai-niskokachestvenata stoka na pazara ! kakto kazva edin komshia za LIDL - i jivotnite otkazvat chesto tiahnite produkti ! Dano gi zakriat chas po-skoro !
ivaylo-asenov
на 18.05.2017 в 19:25:43 #3Най важното си остава качеството.
hiusein-bayryamov
на 18.05.2017 в 18:20:33 #2В Франция цените на стоките им са много добри в сравнение с другите вериги
viktor-kirilov
на 18.05.2017 в 16:39:23 #1У нас освен че цените са добри, част от стоките са с по-високо качество от аналогични останалите магазини!