Ботев (Пловдив) подписа договор за партньорство с дигиталната платформа "Fanzee", специализираща в комуникацията с феновете, съобщиха от футболния клуб.

"Fanzee" е инструмент за ангажираност на феновете, предназначен да спомогне на спортните организации да общуват със своите фенове чрез иновативни похвати и ексклузивни награди. Започвайки това партньорство, клубът ще интегрира платформата "Fanzee", за да създаде специално дигитално пространство за феновете на Ботев с развлекателно и актуално съдържание през целия сезон.

Предизвикайте себе и проверете знанията си през различни викторини, решавайте пъзели и колекционирайте токени на любимите си "жълто-черни" футболисти. Преследвайте първото място в класацията на феновете на отбора, печелейки награди и страхотни преживявания в деня на мача.

Изследвайте света на любимия си клуб в "Ботев Пловдив x Fanzee Hub" и получете шанс да спечелите ексклузивен достъп по време на нашите домакински мачове, започвайки с Дербито на Пловдив този уикенд", написаха от Ботев (Пловдив).

Ботев (Пловдив) се завръща на "Колежа" в събота!

Ботев (Пловдив) се завръща на "Колежа" в събота!

Очаква се от клуба допълнително да обявят подробности за събитието

Медийният директор на Ботев Сергей Расулов подчерта, че с новото партньорство клубът ще предостави неограничени възможности за ангажираност на феновете на "канарчетата": "Паралелно с подготовката за историческото завръщане на нашия стадион, клубът се стреми да създаде екосистема, която съчетава нови технологии, иновации и преживявания, както онлайн, така и офлайн. През новото ни партньорство с "Fanzee", имаме шанса да предложим неограничени възможности за ангажираност на феновете, която включва NFT, викторини и други интерактивни опции. Присъединете се към нас в това пътуване и изследвайте света на любимия си Ботев, с шанс да спечелите достъп до ВИП места по време на домакинските мачове, започващи още този уикенд. Следете нашите социални мрежи за още новини и съобщения."

"Горди сме да започнем партньорство с клуб с толкова велика история като Ботев. Заедно ще създадем невероятно дигитално пространство за всеки фен на отбора, позволявайки му да взаимодейства с любимия си клуб по начин, който не е изпитвал досега - викторини, фентъзи игри и други увлекателни дейности с вълнуващи награди и достъп до ексклузивни клубни събития", коментира мениджърът по бизнес развитие на компанията за Европа - Алекс Бурдуджа.