През последните седмици е имало напрежение между ръководството на Барселона и американския производител на спортна екипировка Nike, твърдят каталунските медии.

Според информациите в клуба са недоволни от сумата, която получават за популяризиране на марката, която възлиза на 155 милиона евро на сезон, както и от качеството и дизайна на продуктите.

Nike е спонсор на Барса от 1998 г., последният договор е подписан през 2016 г. и е валиден до 2028 г.

От Nike твърдят, че проблемите с дизайна възникват заради забавяне на решенията от страна на хората, които отговарят за него в Барселона.

Факт е, че напрежението е взаимно, но американците са уверени, че ще преодолеят кризата.

 Други две известни световни марки следят ситуацията отблизо . От New Balance вече са изпратили оферта, интерес към спонсорство има също и германската компания Pumа.

Барселона празнува рожден ден, Лапорта със сериозни планове за бъдещето

Барселона празнува рожден ден, Лапорта със сериозни планове за бъдещето

Отбелязаха 124 години от основаването на каталунския клуб