През последните седмици е имало напрежение между ръководството на Барселона и американския производител на спортна екипировка Nike, твърдят каталунските медии.
Според информациите в клуба са недоволни от сумата, която получават за популяризиране на марката, която възлиза на 155 милиона евро на сезон, както и от качеството и дизайна на продуктите.
Nike е спонсор на Барса от 1998 г., последният договор е подписан през 2016 г. и е валиден до 2028 г.
От Nike твърдят, че проблемите с дизайна възникват заради забавяне на решенията от страна на хората, които отговарят за него в Барселона.
Факт е, че напрежението е взаимно, но американците са уверени, че ще преодолеят кризата.
Други две известни световни марки следят ситуацията отблизо . От New Balance вече са изпратили оферта, интерес към спонсорство има също и германската компания Pumа.