Въпреки че забавянето на китайската икономика удари пазара на луксозни стоки, големите лидери в сектора продължават да правят значителни продажби, благодарение на бранда си. Все по-голямо значение за тези компании придобива онлайн търговията.
Анализаторите от PMX Agency посочват в своя класация кои са най-успешните луксозни марки в интернет продажбите. Те отчитат посещенията на сайтовете им, търсенето на брандовете в интернет и популярността им в социалните мрежи.
Онлайн търговията има голям принос за приходите от 282 милиарда долара на пазара за миналата година. И все пак едва 9 компании държат 76,7% от пазара. Ето кои са те:
9. Louboutin: 1,8%;
Източник: iStock
8. Hermès: 2,1%;
Източник: iStock
7. Burberry: 4,1%;
Източник: iStock
6. Chanel: 4,2%;
Източник: iStock
5. Gucci: 5,3%;
Източник: iStock
4. Louis Vuitton: 9,5%;
Източник: iStock
3. Coach: 12%;
Източник: iStock
2. Michael Kors: 18,5%;
Източник: iStock
1. Ralph Lauren: 19,2%.
Източник: iStock