Реал (Мадрид) в най-скоро време ще продаде името на легендарния си стадион "Сантяго Бернабеу" на световния концерн за безалкохолни напитки Coca Cola, алармират в Испания, цитирани от ТВ7.

От корпорацията са готови да платят космическите 85 млн. евро на година, за да станат кръстници на една от най-емблематичните футболни арени в Европа.

В Реал пък неистово се нуждаят от свеж приток от пари, за да може клубът  да спази изискванията на УЕФА за финансов феърплей. От Мадрид дръпнаха здраво назад в счетоводния баланс през лятото, когато хвърлиха само за Гарет Бейл 100 млн. евро. Общо пък за селекция Реал даде преди сезона 165 млн. евро.

Решението правата върху името на стадиона да бъдат продадени било одобрено лично от президента на клуба Флорентино Перес. Друг мераклия да се обвърже с Реал пък е и софтуеърният гигант Microsoft. Практиката не е нова - европейският шампион Байерн, както и английските Арсенал и Манчестър Сити вече направиха това. Те играят съответно на "Алианц Арена", "Емирейтс" и "Етихад".

Шансовете на Coca Cola да сложи ръка върху "Сантяго Бернабеу" обаче са далеч по-големи от тези на Microsoft, твърдят испанските медии.

Ако сделката се осъществи пък ще бъде начертана още една сериозна разделителна линия между заклетите врагове Реал и Барселона.

Каталунците има сериозни взаимоотношения с големия конкурент на Coca Cola - Pepsi. На всичкото отгоре най-голямата звезда на Барса, аржентинецът Лео Меси, е рекламно лице именно на Pepsi.