Тенис сезонът може и да приключи за Мария Шарапова, но бизнес сезонът за едно от най-печелившите лица на спорта извън спорта винаги е открит. Въпреки че записа победа и 2 загуби на Шампионата на WTA в Сингапур и изглеждаше физически и емоционално изтощена, рускинята се качи на самолета за Токио.

В японската столица Мария предизвика фурор в един от стотиците търговски центрове, като се появи в бляскава рокля и представи марката си бонбони Sugarpova, която развива от вече две години. През миналата седмица, Шарапова пък използва времето в Сингапур, за да промотира сладките изкушения и на местния пазар.

Мария за поредна година оглави класацията на сп. "Forbes" за най-добре платената спортистка с 24,4 млн. долара, от които само 2,4 млн. са от наградни фондове от тенис турнири. През последните 24 месеца, част от активите за престижната класация осигурява и марката Sugarpova и нейната създателка работи усилено, за да я развива все повече.