Футболната легенда Серхио Рамос стартира музикалната си кариера с видеото към дебюта "Cibeles". За първите 24 часа клипът събра впечатляващите над 1,3 милиона гледания - резултат, който бихме очаквали от добре установен музикален изпълнител.
Например, J Balvin с видеото си "Colores" постигна 7,6 милиона гледания в деня на премиерата. А най-бързият испаноезичен дебют на YouTube - клипът "Ginza" на J Balvin - достигна около 2,5 милиона гледания за първото денонощие.

Източник: Youtube
Така изпълнението на Рамос, треньор възпитаник на терена, се оказва повече от конкурентно със стартиращите видеа на едни от най-големите латиноизпълнители. Особено впечатляващ е фактът, че става въпрос за човек, популярен не в музикалната, а в спортната сцена.