Приблизително 123,4 милиона души са гледали как Канзас Сити Чийфс победи Сан Франциско 49ърс с 25:22 след продължение в Супербоул LXIII в Лас Вегас по телевизията и в стрийминг платформи, което го прави най-гледаният Супербоул досега, според предварителните рейтинги на Nielsen, публикувани от CBS.

Публиката за шампионата на Националната футболна лига се е увеличила спрямо миналата година, когато мачът привлече рекордните 115,1 милиона зрители.

Цифрата включва хора, които са гледали състезанието по каналите на CBS или Nickelodeon, чрез стрийминг услуги като Paramount+ и NFL+, но не включва зрители, които са гледали мача по барове и ресторанти.

Спортното събитие обичайно е най-гледаното телевизионно събитие за годината в САЩ, като увеличава зрителите и приходите от реклама на излъчващата го телевизия.

Отново е време за Супербоул - спортно шоу като никое друго 

Отново е време за Супербоул - спортно шоу като никое друго 

Рекорден брой зрители се събират пред телевизорите, за да проследят финала на сезона в NFL