Екипажът на OMV Рали Тим в А/6 Вилхелм  Кънчев/Петър Петров ще участва в австрийското рали OMV Валдфиртел от 26 до 28 октомври.

Там те ще се състезава за европейската купа за централно-европейската зона за 2006 г., а също така ще се бори за титлата международен шампион на OMV сред всички спонсорирани от петролната компания отбори.  Кънчев и Петров, които карат Пежо 206 S1600, ще представят сами българския отбор на OMV, тъй като в същото време екипажът на OMV Рали тим в N/4 Попови ще представя Централна Европа на Рали Австралия.

Австрийското рали OMV Валдфиртел представлява както част от австрийския национален шампионат, така и кръг от европейския шампионат - FIA European Rally Cup Central 2006 - за купата на Централноевропейската зона.

Миналата година екипажът на OMV Рали Тим в N/4 Ясен и Дилян Попови спечели Рали OMV Валдфиртел и с тази победа стана първият български екипаж, спечелил европейската купа в това състезание.

Тази година OMV обявява специална титла, като част от състезателната програма на ралито - международен шампион на OMV.  Тя ще бъде връчена на най-добре представилите се състезатели, които са спонсорирани от компанията - в Рали OMV Валдфиртел участват всички OMV рали отбори от целия регион на Централна и Източна Европа.

Титлата Международен шампион на OMV се обявява за екипажи от група А и група N.  За да се осигури равен старт за колите от двете групи, класирането ще се основана на следните правила. Използва се точковата система на австрийския рали шампионат за всяка група. Това означава, че за победа в група А или в група N се получават по 12 точки. Оттам нататък от второ до десето място се дават точки в следния ред: 10, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 и 1.

На практика това означава, че ако най-добрият OMV пилот от група А спечели второ място в групата си, а най-добрият OMV пилот в група N  - първо място,- тогава отборът от група N печели титлата международен шампион на OMV.  Ако най-добрите пилоти на OMV от двете групи се окажат на втори места, тогава се взимат най-добрите резултати от специалните етапи на екипажите.

"Много харесвам австрийското рали, въпреки че у нас нямаме състезания на макадам - каза Вилхелм Кънчев. Оказа се, че се справям много добре с тази настилка, защото резултатите миналата година бяха приятна изненада за мен. През 2005 г. стартирахме с окачване за асфалт и с лекота натрупахме аванс пред другите. Сега, с по-мощната кола се надявам на по-добро представяне и шанс за челно класиране в общото подреждане. Подговяме колата, вече изпратих човек в Австрия, който трябва да събере информация за базовите настройки на колата за макадамово рали и най-вече за окачването."