У нас не се очаква скоро да се появи пилот от Формула 1, но, за да станеш рали състезател в България от класа, трябва да си от известна фамилия. Нищо по-различно от тениса, волейбола и футбола например.

Председател на Българската федерация по автомобилен спорт от 1979 г. е Георги Янакиев. Той направи кариера на две колела като мотоциклетист. Синът му - също Георги, е автомобилен състезател. Той се изявява със Субару Импреза в родния рали шампионат.

Пълен съименник на баща си е и Георги Гераджиев. Пловдивчанинът има свой клуб, в който бившият пилот Гераджиев-старши е мениджър.

Републиканският шампион за тази година Димитър Илиев е син на Владимир Илиев, известен пилот от миналото, а сега фактор в клуба на сина БАМС. Подобен е случаят с Крум Дончев и таткото Георги.
Неуспелият кандидат за шеф на БФАС Бончо Дунев е спечелил 11 републикански титли като автомобилен състезател, а е карал и мотоциклет. Той успя да стане европейски вицешампион през 1988 г. И двамата му синове Румен и Тодор са състезатели в семейния отбор „Дунев Мотор спорт", а преди това караха в Германия.

Властелинът на планинските шампионати Илия Царски е син на известния пазарджишки рали пилот Лука Царски.

Братята също имат богата история в родния автомобилен спорт. Първата ни известна двойка е Илия и Кольо Чубрикови. Габровците започват като мотоциклетни състезатели.

Илия с навигатор брат си участва три пъти в рали „Монте Карло" с Булгар рено 8. През 1971 г. Чубрикови завършват 27-и. Илия Чубриков е единственият български пилот, печелил „Златни пясъци". Синът му Пламен също беше автомобилен състезател.

В момента актуални са братята Ясен и Дилян Попови от „ОМV рали тим". Те записаха две участия в Световния рали шампионат (WRC) този сезон - „Монте Карло" и „Австралия", но не успяха да завършат и в двете.