Наред с голми спонсори Левски има и няколко по-малки партньора, които помагат на "сините", пише "Тема Спорт".

След Ерата "Васил Божков" на "Герена" няколко фирими протегнаха ръка на 26-кратните шампиони - това се случи по време на пандемията. Тогава фирма, произвеждаща алкохол, разработи специален продукт за фенове на тима.

Те могат да пазаруват водка "Златибор", а част от парите отиват в клуба. Любопитното е, че при стайна температура бутилката е с приятен матово бял цвят, а когато бъде изстудена до 11 градуса, цветът се променя и тя става синя.

Освен водка от "Герена" рекламират и вода. В края на миналата година бе сключен договор с компания, произвеждаща зеолитна вода "Севтополис".

Наред с това Левски рекламира и специални ароматизатори за кола, произведени от "Макс Фреш Еър". Те са във формата на буквата "Л" - като това, стоящо на фланелките на отбора. Със закупуването на такъв продукт феновете на "сините" също вкарват пари в касата на клуба.

Всичките тези партньорства бяха сключени, след като клубът изпадна в жестока финансова криза. Тя продължава от началото на 2020 година до сега.

Близнаците Цоневи с условие, за да подпишат с Левски

Близнаците Цоневи с условие, за да подпишат с Левски

Братята искат първо да получат забавените си заплати, преди да се обвържат с клуба