Анонсираният спонсорски договор между застрахователното дружество „Лев Инс" и Левски вече е факт. Противно на очакванията за по-дълготрайно сътрудничество обаче, контрактът между двете страни е само до края на есенния полусезон.

Въпреки това, логото на компанията ще бъде щамповано върху официалните екипи и ще „дебютира" още по време на Вечното дерби срещу ЦСКА тази неделя.

От компанията признаха, че това партньорство има „емоционални мотиви, които имат своята историята още от учредяването на Лве Инс".

Специално внимание ще бъде обърнато към развитието на детско-юношеската школа на клуба, където ще бъдат инвестирани средства.

Изпълнителният директор на Левски Константин Баждеков разкри, че в договора има ма опции за други инициативи при желание на спонсора и клуба, като те отново са свързани с ДЮШ.

Колко точно пари ще получи Левски от новия си спонсор не бе разкрито, но стана ясно, че има заложени различни премии и бонуси при определени успехи. Клубът ще получава определена сума всеки месец.

„Дано направим едно успешно партньорство, дай Боже то да продължи и в следващите години. Ето пример с „М Тел" - цели 18 години ни помагат. Надявам се „Лев Инс" да ни донесе късмет още в неделя. В този период от  пет месеца ще се види какъв е резултата от сътрудничеството и най-логично е да се търси продължаване на партньорството", заяви още Баждеков, който подчерта, че пари от „Лев Инс" ще отидат и в първия отбор,а не само в ДЮШ.