В Левски все още не са  решили дали да увеличат цените на абонаментните карти през следващия сезон, пише "Тема Спорт". Имаше идея сезонните билети за кампания 2020/2021 да бъдат със завишена стойност поради искане на феновете, които по този начин да могат да вкарат повече средства в клубната касата.

Сент Етиен последва примера на Левски

Сент Етиен последва примера на Левски

Клубът продава виртуални билети

След пандемията, причинена от коронавируса ще бъде проведено допитване сред "синята" общественост. Причината е чисто икономическа - хората няма да имат същата покупателна способност, като дори част от тях изгубиха работата си. Вижда се и по даренията и кампанията с есемесите, че ентусиазмът е намалял в пъти.

Тази пролет Левски постави рекорд по продадени абонаментните карти. За следващия сезон трябва да се пласират повече, дотогава ще се популяризира и платформата за продажба на сезонни билети на привърженици, които не живеят в България. Целта е притежателите на пропуски за целия следващ шампионат да бъдат поне 7 хиляди - сега цифрата от 5 хиляди беше премината. Изпълнителният директор Павел Колев  на няколко пъти заяви, че е осъществимо между 20 и 30 процента от бюджета на клуба да се формира от продажбата на билети и артикули.

На "Герена" за новото първенство ще се върнат и членските карти. Последния път, когато имаше такава кампания, цената им беше еднократно на сезон в размер на 50 лева.

Шефовете на Левски мислят всякакви "гимнастики" за набавянето на средства. Официалната екипировка в онлайн магазина в момента е на голяма промоция. На пазара беше пусната и водка. А тепърва предстоят и други подобни инициативи.

За съжаление на феновете клубът все още не е близо до подписването на договор с генерален спонсор - такъв, който да реши проблемите. Водят се разговори с компании, които след края на пандемията да започнат да вкарват свежи средства в клуба под формата на реклама.