Въпреки сериозната криза в автоиндустрията в целия свят, шефовете на "Рено" не се отказват от рекламата и подписаха договор с Удинезе, един от силните отбори в италианската Серия "А", отбелязва днес румънската телевизия "Реалитатя".

Удинезе представи снощи новия си екип на стадиона "Сан Сиро" на футболна среща с Милан. Името на "Дачия", която е най- евтината марка на "Рено", фигурира върху три модела фланелки на Удинезе, върху екипа за тренировка на отбора и върху рекламни пана на стадиона на Удинезе "Фриули".

"Това спонсорство е изключителна възможност за нас, за да направим по-популярна марката "Дачия" на италианския пазар", заяви директорът за връзките с обществеността на "Рено" Андреа Барако.

Генералният директор на "Удинезе" Леонардо Пиетро заяви, че е очарован от идеята млада и динамична марка, която ще разнообрази автомобилния пейзаж чрез стратегията за ниски цени, да спонсорира футболния отбор.

Стойността на спонсорския договор, сключен между "Рено" и италианския клуб Удинезе, не е оповестена официално. Не е ясно и колко време ще трае сътрудничеството.

"Дачия" е спонсор и на националния футболен отбор на Румъния.

Румънската автомобилна компания "Дачия", която е дъщерна компания на "Рено", регистрира тази година увеличение на продажбите си в Европа с 38,1 на сто, но въпреки това неколкократно спира производство заради свиване на автомобилния пазар.

Румънското правителство реши преди дни да отпусне държавна помощ в размер на 125 милиона евро на "Дачия" и четири нейни доставчици, които я снабдяват с автомобилни компоненти.