Пилотите на Тойота записаха силно представяне в квалификациите за място на пистата „Сахир". От първа позиция тръгва Ярно Трули, а до него на второ място остана съотборникът му Тимо Глок.
Детето чудо Себастиян Фетел с Ред Бул остана трети, а пилотите на лидера Браун ГП - Дженсън Бътън и Рубенс Барикело едва четвърти и шести. Повод за усмивки имаше и Люис Хамилтън, който се намести на петото място.
Битката за подреждането на старта бе разрешена едва в последната минута. Най-напред Дженсън Бътън измести от първото място Тимо Глок. После двата болида на японския тим поведеоха ожесточена битка повече между себе си, отколкото с колата на Рос Браун. Победител от нея излезе по-опитния Трули.
Отборът на БМВ не успя да се пребори с тежките климатични условия в Бахрейн и не успя да класира нито един от пилотите си в най-добрите десет в квалификацията. Последователно от битката за топ 10 отпаднаха и Робърт Кубица и Ник Хайдфелд.
Съдбата им във втората част сподели и втория пилот на Макларън Хейки Ковалайнен, както и губещият все повече позиции в Рено Нелсиньо Пикет. Бразилецът допусна груба грешка в една от последните си обиколки и се наложи да поиска извинение от екипа си.
Вторият от последното състезание във Формула 1 - австралиецът Марк Уебър отпадна още в първата част. Пилотът на Ред Бул не успя да запише достатъчно добро време в първите десет минути и остана на 18-о място. След края на участието си Уебър обвини колегата си Адриан Сутил, че го е блокирал и му е попречил да запише по-добро представяне.
Камерите следящи квалификациите пък показаха един от ВИП гостите в бокса на Ферари. Скудерията ще разчита на певеца Ерик Клептън да им донесе успех след лошия старт на сезона.
Стартова решетка:
1.Ярно Трули Тойота 1:33,431 минути
2. Тимо Глок Тойота + 0.281 секунди
3. Себастиян Фетел Ред Бул + 0.584
4. Дженсън Бътън Браун ГП + 0.613
5. Люис Хамилтън Макларън + 0.765
6. Рубенс Барикело Браун ГП + 0.808
7. Фернандо Алонсо Рено + 1.147
8. Фелипе Маса Ферари + 1.387
9. Нико Росберг Уилямс + 1.703
10. Кими Райконен Ферари +1.949
Didogun
на 26.04.2009 в 14:09:07 #34И аз така ама много се разсейвам, нито рак нито риба.... добре поне че старта е в 3 а мача в 3:30
CrossFire
на 26.04.2009 в 12:34:37 #33Дидо, ПиП му е майката, пикчър ин пикчър, аз така правя, няма друг вариант, ама ти гънър ли си бре?
Didogun
на 26.04.2009 в 12:15:22 #32Кросе, формулата съвпада с мача на Гънърите... Ко ше праим, тряа цепим телевизоро на две.
CrossFire
на 26.04.2009 в 10:58:44 #31И накраря в Австралия си показа мръснишкия характер като удари и разби окачването на ХИЛ ======================================================== Аман от малоумници, ти му обясняваш че в правилата пише че първия пилот има предимство пред втория и може да му блокира пътя откъдето и както си иска, то обаче е тъпо теле и нищо не вдява... Ето 1997 Шумахер блъсна Вилньов от по-задна позиция и го дисквалифицираха, Хил некадърникът блъсна Шумахер през 1994 от по-задна позиция и не го дисквалифицираха, ама кой както иска да ги тълкува работите. "За мен шампион 1994 е Хил" да го препикаеш му е малко, ами батка и за мен Хан Крум през 814 превзема Константинопол, ама в историята пише друго, така че скатавай и не казвай кое как било за теб да не ти се смеят. Бахти, 3 часа и нещо остават, нямам търпение да видя истински старт, без дъжд и с яка битка и много изпреварвания, това ще е яко състезание ми се струва и с големи зони за сигурност което означава минимален шанс да излезе сейфти кар-а много ме дразни вече тоя сейфти кар, като тръгне да излиза и почвам да псувам като каруцар.
samo shumi
на 26.04.2009 в 10:08:16 #30Еви си майката карибски цървул!!!!
kolio
на 26.04.2009 в 10:07:50 #29CrossFire През 1994 Мишо имаше голям късмет.Първо Сера се преби и след 3-то състезание Франк остана без водещ пилот.Хил трябваше да поеме първото кормило на отбора. Така че твоя Мишо имаше 3 състезания в аванс. След това го наказаха за нередовная кола. И накраря в Австралия си показа мръснишкия характер като удари и разби окачването на ХИЛ. Така стана шампион. За мен шампион за 1994 е ХИЛ.
$l^cKwAr3
на 26.04.2009 в 02:15:56 #28Прогнозата ми за утре е : 1.Бътън 2.Фетел 3.Кими Кими е един от най-тежките, с една стратегия добре изградена, и разбира се добро стечение на обстоятелствата ( визирам да няма технически птоблем ), Кими без проблем може да се бори за подиума..Трудно ще му е с БраунГП и Фетел, но за 3 място спокойно мможе да спори.. Ще видим как ще се развият нещата утре
CrossFire
на 26.04.2009 в 00:47:29 #27Е,ще е прекрасно,ако ги изпревари преди първия стоп ======================================================== 99% съм убеден че ще успее ако няма повреди или някоя случайна грешка, смятам че ще ги сгъне на 4 ката утре.
Racing fan
на 26.04.2009 в 00:42:49 #26Прави ми впечатление,че Браун са доста по тежки от Фетел.Ако успее да поддържа темпото на Тойотите,ще спечели състезанието. Е,ще е прекрасно,ако ги изпревари преди първия стоп.
CrossFire
на 25.04.2009 в 23:39:05 #25Нека имаме предвид че фактите винаги са трън в задника за определен кръг хора, зависи от коя страна на оградата се намира човек, но те са това което остава в историята, другото са празни приказки дето изветряват за нула време...
CrossFire
на 25.04.2009 в 23:35:16 #24Пфууу, добре че има и тук там някой дето гледа реално на нещата, а не само пичове които освен да отричат факти и да ги опровергават друго не знаят, евала п3пино. А как се опровергава факт...ето това е интересно, нещо в стил, "да ама ако леля ми имаше пишка щеше да ми бъде чичо" 7 бяха, 7 са и 7 ще си останат, това за конкуренции, болиди и други простотии не го пише в нито една енциклопедия, годишник или каквато и да била база данни... Хайде да поставим всички исторически факти под съмнение а? Какво ще кажете, бас хващам че тогава Александър Македонски ще излезе най-големия измекяр, Цар Симеон Велики ще е някакъв пърдухъл и така... Фактите са си факти и факти ще си останат колкото и да ги оспорвате и каквито и простотии да измисляте, оплювате титлите на Шумахер, като ви кажа дайте линк или нешо да го видя черно на бяло-ми няма, сам си прави изводите, ми кво да си ги правя, всеки с по-малко от 4 титли няма какда се нарече велик пилот, с какъв факт ще се обясни че сена е велик а Прост и Пикет не са? Камоли пък Шумахер, там вече сме в друго измерение.
п3пино
на 25.04.2009 в 23:07:16 #23Шумахер ще остане ненадминат в много отношения. в първата година се бореше да завърши състезанието. сам изгради колата си. докато други чакат някой друг да им свърши работата, то той сам работеше по колата си. през последните 15 години имаше разни еднодневки като Хил, Хакинен, Вилньов, Галфонсо и черната маймуна. Ф1 е изпълнена с много пилоти, но званието велик е само едно и се дава на Мишо Шумахер. Сена беше добър, но не по-добър от Прост. ако не беше се наджасал в бетона щеше да е поредния добър пилот, който бързо щеше да бъде забравен. аналогичен е случая с Фреди Меркюри - нелош изпълнител с някои хубави песни, но не и велик...има хора чували за Хайнке Хенкел, но пред олимпийския музей седи летвата прескочена от Стефка през 1987 година с височина 209 санта!...и сега могат да се изреждат пилоти и отбори като трабант и запорожец, но успехите на Шуми ще са вечни...
JUVEVER
на 25.04.2009 в 21:50:56 #22ХАХАХАХАХА, Някой неграмотни аграри все още смятат сезон 1999 на Шумахер за цял, само 7 състезания пропусна но какво толкова? Дебили, какво да ги правиш А 1994 си е доказателството че Шумахер може да печели и със по-слаба кола от шампионът при конструкторите, след това, самия Шумахер печелеше титлите на Ферари, Баричело го бяха взели да гледа отблизо как се кара и да яде бой в квалификацийте. --------------------------------------- А колко пъти колите не Макларън се чупиха? 5 състезания Хакинен и 7 за Култард??? Значи ШУМАХЕР Е ИЗПУСНАЛ 1 СЪСТЕЗАНИЕ ПОВЕЧЕ ОТ КУЛТАРД и САМО 1 ЗАРАДИ КОЛАТА... Кроска, медикаментите ти не работят.. А Баричело тогава даже не го бяха взели ама... "дебили, какво да ги правиш" 1994 викаш...хммм (червено хапче)тогава след 3 пул позитиони - Сена умря! (синыо хапче)тогава Бенетон имаше повезе шофыори, отколкото механици (зелено хапче)тогава имаше 2 сблъсъка които много подкопават 'шампиона' и шампионата Сега си -> ХАПЧЕТАТА!!!
CrossFire
на 25.04.2009 в 21:44:26 #21и аз лично бих искал да не беше спирал състезателна кариера ========================================================= Хахахахахахахахахаха Нали кайзер, оттегли се горкият в зората на кариерата си, бит и без успехи, все пак знаехме че може да покара поне още 15 сезона, колкото да не е без хич, че и тогава щяха да празнословят някои че избягал и карал малко в Ф1 ама напуснал щото го било страх. Смейте се, не е като да няма на какво.
CrossFire
на 25.04.2009 в 21:38:55 #20п3пино mathur просто не разбра щото е очаквал поредните говна от "разбирачите" по адрес на Ферари и Шумахер... Няма нищо, някои ги разбирам, сигурно боли да те дупят всяка неделя 8 години от 10...
CrossFire
на 25.04.2009 в 21:33:14 #19И как позна, че му липсва на Браун Шумахер ??? ======================================================== Няма какво да ти обяснявам, сам ще видиш скоро как Браун ще поемат студена водица, вече ги почнаха, Фетел ще им почерни живота тая година, а Тойота също няма да го оставят да си разиграват коня, нещо което нямаше да се случи ако имаха перфектен пилот, само че единствения такъв май спря да кара в края на 2006... Някой неграмотни аграри все още смятат сезон 1999 на Шумахер за цял, само 7 състезания пропусна но какво толкова? Дебили, какво да ги правиш А 1994 си е доказателството че Шумахер може да печели и със по-слаба кола от шампионът при конструкторите, след това, самия Шумахер печелеше титлите на Ферари, Баричело го бяха взели да гледа отблизо как се кара и да яде бой в квалификацийте.
п3пино
на 25.04.2009 в 21:19:54 #18mathur Регистриран на: 31.03.2008, 18:37 Пуснато на: 25.04.2009, 20:29 Пеоино много си бос пич.....ШУМАХЕР е легенда.....А Сена и Гунди да тичат след него не ще го стигнат.....Най добрите са ЖИВИ...... ____________________________________ уйо бледи, ако се беше родил по-рано нямаше сега да си пубер и щеше да можеш да мислиш. ако можеше да мислиш щеше да разбереш иронията в думите ми. уви, все още си пубертет...
Deleter
на 25.04.2009 в 20:39:15 #17CrossFire Негово Величество Господарят на Моторните Спортове Михаел Шумахер ФЕРАРИ и от последната редица да тръгват всяко състезание пак ще се пише за тях. Защото ФЕРАРИ е талисманът на Ф1
Der Fuhrer
на 25.04.2009 в 20:29:49 #161. Jarno Trulli, Toyota, 648.5 kg 2. Timo Glock, Toyota, 643 3. Sebastian Vettel, Red Bull, 659 4. Jenson Button, Brawn GP, 652.5 5. Lewis Hamilton, McLaren, 652.5 6. Rubens Barrichello, Brawn GP, 649 7. Fernando Alonso, Renault, 650.5 8. Felipe Massa, Ferrari, 664.5 9. Nico Rosberg, Williams, 670.5 10. Kimi Raikkonen, Ferrari, 671.5 11. Heikki Kovalainen, McLaren, 678.5 12. Kazuki Nakajima, Williams, 680.9 13. Robert Kubica, BMW Sauber, 698.6 14. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 696.3 15. Nelson Piquet, Renault, 677.6 16. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 678.5 17. Giancarlo Fisichella, Force India, 652 18. Mark Webber, Red Bull, 656 19. Adrian Sutil, Force India, 679 20. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 667.5 Ето теглото на всички .
mathur
на 25.04.2009 в 20:29:48 #15Пеоино много си бос пич.....ШУМАХЕР е легенда.....А Сена и Гунди да тичат след него не ще го стигнат.....Най добрите са ЖИВИ......