Бъдещето на Формула 1 в сегашния й вид стана още по-неясно. Вчера международната автомобилна федерация (ФИА) обяви, че планираният бюджетен таван от 40 млн. паунда (47 млн. евро) на отбор остава в правилника за догодина.
Водещи финансови представители на ФИА и Асоциацията на отборите във Формула 1 се срещнаха в Лондон в понеделник, за да се опитат да сключат приемливо и за двете страни споразумение относно правилата за 2010 г.
На 11 юни бе постигната предварителна договорка между президента на ФИА Макс Моузли и представители на ФОТА.
Очакваше се, че новите преговори ще изгладят недоразуменията, но те удариха на камък.
Автомобилната федерация публикува официално изявление, в което се казва, че поради провала на разговорите правилата за сезон 2010 остават непроменени. Това означава, че бюджетният таван ще бъде придвижен по план.
Преди няколко дни пет отбора - Макларън, Рено, Тойота, БМВ-Заубер и Браун GP, подадоха условни заявки за участие в шампионата следващия сезон. Те имат срок до петък да подпишат правилника с бюджетния таван.
Ферари, Ред Бул и Торо Росо също подадоха условни заявки, но бяха включени от ФИА в шампионата против волята им. Ако ФОТА не се договори с федерацията до 19 юни, за сезон 2010 г. отборите й ще бъдат заменени с други, за да се попълни бройката от 13 тима.
CrossFire
на 17.06.2009 в 17:45:12 #18засега в Льо Ман силичките им са само в пенсионерския клас, факт. ========================================================== Нищо не вдяваш-факт. Хахахахахаха Чудя се на такъв залюхан човек какво да му кажа Я да чуем от теб кои са отборите състезаващи се паралелно и печелещи във Ф1 и Льо Ман? Като какви ще се присъединят Ферари към Льо Ман? КАТО ВТОРИЯТ НАЙ-УСПЯЛ ОТБОР В ИСТОРИЯТА НА СЪСТЕЗАНИЕТО!!!! Като какви ще се присъединят макларън с мерцедес или както там се нашибат педалите? КАТО КАКВИ? Каква е тяхната история там, какви са им успехите? И да ти кажа верно че си меко казано заблуден, от 10 отбора в Ф1 в момента Ферари са 4-ти, това някъде до форс индия ли е? Или от 10 да си 4-ти си е дъното, ти си мазохист обаче, 14 титли за 14 години от Ферари са ти били малко и искаш още, ами Ферари се надигат и най много пак да ти пъхнат нещо в устата, дето и като дебелина и като дължина едва ли ще ти хареса.
Varvarin
на 17.06.2009 в 15:28:55 #17Кроске, абе къде намеси Ф1 сега, ти беше тоя дето едва ли не ги короняса в Льо Ман, като напуснели Ф1. Спокойно, засега в Льо Ман силичките им са само в пенсионерския клас, факт. Колкото до Ф1 виждаме ги тая година колко струват и там, борят се с Форс Индия за почетното предпоследно място завалийките Не че Маковете са нещо повече, но на черното бяло не казвай
maranello
на 17.06.2009 в 14:47:28 #16Истината е, че и двата дърти коча Макс и Бърни са решили да играят "ва банк" и е адски лицемерно да се правят, че милеели за бъдещето на спорта. Напротив, и на двамата им е ясно, че няма да изкарат още дълго начели на ФИА/Ф1 и гледат да си кльопнат като за "последно десет". Да се нагрухтят от комисионни покрай новите отбори в Ф1, които с радост ще споделят бенефитите от лъвския пай с хората, които са ги допуснали да си топнат човчиците в него. Пък к'во ще стане с бъдещето на Ф1 - мно'о важно.
maranello
на 17.06.2009 в 14:40:51 #15Много ме кефят такива напъни за оригиналнечене - куците магарИта, ФИАрара, ФИРАри и прочее. Никой не е длъжен да харесва Ферари, факт е обаче, че повече от половината фенове на спорта са върли почитатели на Скудерията. И ако Ферари излязат от спорта заедно с членовете на ФОТА откъде ще се пръкне зрителския интерес, че да се продават ТВ права? За к'ъв чеп ще се бутат спонсори и рекламодатели да наливат пари след като аудиторията ще е спаднала неколкократно? И тогава всички останали ще хванат дедовия. Дали ще е дедовия на Моузли или Екълстоун - въпрос на личен избор.
CrossFire
на 17.06.2009 в 14:37:25 #14Те затуй само там се пускат ===================================================== Варварин като си отвори устата и почваме да лягаме под масата от смях Ами Ферари се пускат във Формула 1, като останат само в Льо Ман тогава ще си говорим, щото автомобилите на Ферари дето се състезават в Льо Ман са любителски каквото ида си говорим, 430 GT, може да си го купи всеки по-богат човек който иска, но машините на Ауди от ЛьоМан не се продават...Е нека и Ферари спретнат няколко такива и тогава да видим какво ще кажете... А споменах ли че Ферари е вторият най-успял отбор в историята на 24-те часа на Льо Ман след Порше? Хахахахахахахаха Ще ви преследва името Ферари до края на мижавия ви животец, с рекордите и титлите си.
CrossFire
на 17.06.2009 в 14:30:00 #131995-2009 - 14 години и общо 3 титли, за тези 14 години Ферари имат 14 титли ======================================================== Кое точно не разбра от това което съм написал бе охлюв?
p4elen_med
на 17.06.2009 в 14:19:27 #121995-2009 - 14 години и общо 3 титли, за тези 14 години Ферари имат 14 титли Леле кроси или си много напушен или си много пиян или просто си тъп. Няма какво да си говорим за погребаните отбори не мислиш ли?
Varvarin
на 17.06.2009 в 13:49:58 #11Да бе, видяхме ги фераритата кои места "окупираха" в пенсионерския клас. Да им е честито Те затуй само там се пускат
CrossFire
на 17.06.2009 в 13:44:31 #10Недей се съмнява, мерцедес имат мижави участия в годините 1954 и 1955 когато една от каруците им убива 80 души на ЛьоМан и в перида 1955-1990 мерцедес не се състезават никъде, откъде да дойдат тия титли? Да не говорим че откакто снабдяват макларън с двигатели, макларън са в перманентна криза 1995-2009 - 14 години и общо 3 титли, за тези 14 години Ферари имат 14 титли, без никой да им доставя шасита или двигатели, всичко е Ферари от Маранело, това е да имаш дългогодишен опит, а не днеска Хонда да ти дава двигатели, утре Порше, вдругиден Форд, после мерцедес... Проститутска работа. Няма как да правиш микробуси, каравани и боклукчийски камиони и да се мислиш за състезател.
CrossFire
на 17.06.2009 в 13:35:49 #9Сега като се замисля, Ферари участват в ЛьоМан с 430 GT, това е все едно нещастниците Мерцедес да се пуснат в Ф1 с някоя от смешните им каруци 6.3 AMG и тогава Форс Индия ще ги затворят с 15 обиколки.
p4elen_med
на 17.06.2009 в 13:34:52 #8Кроси, общо 20 титли за всички използвали двигатели Мерцедес ? малко се съмнявам , след тази година ще станат 21 . Браун ГП подобряват рекорди. Стой си на старите ларви, ФИРАри вън и скоро всички ще ги изравнят и подминат.
CrossFire
на 17.06.2009 в 13:27:20 #7На пчелния минет нещо не му е много приятно че Ферари държат всички рекорди във Ф1 а? Е това е положението пич, общо над 30 конструкторски и пилотски титли във Ф1 има Ферари и то с едно и също шаси и един и същ двигател, винаги Ферари, а какво имат ръждясалите кошници? 20 титли общо А варварина много ги чува нещата, признал съм го него, голям смях.
p4elen_med
на 17.06.2009 в 13:01:59 #6Идеално, до година няма да гледаме куците коне с каруците , да бягат на Льо Ман, нямат място в най-скъпия и най-авторитетния мото спорт!
maranello
на 17.06.2009 в 11:15:36 #5"Last but not least Ferrari topped the podium in LM GT2, in which was a very poor year for Porsche who did not have a finisher in the first 6 places. #82 Risi Competizione F430 GT won for the second year in a row, #97 BMS Scuderia Ferrari and #83 another Risi Competizione Ferrari,finished 2nd and 3rd. For the first time in 10 attempts at Le Mans the Spyker Squadron from Holland recorded a finish in 6th place in LM GT2."
maranello
на 17.06.2009 в 11:03:54 #4Варварино, Фераритата окупираха първите 3 места в класа, в който участват - LMPGT2, шпецялисте.
Ruud
на 17.06.2009 в 10:37:11 #3Varvarin Така е учестват само че с друг клас коли.Може да се пробват и при най високия клас на 24 часа
Varvarin
на 17.06.2009 в 10:25:53 #2Кроске, ми те куците магарета си участват бре само дето ги правят смешни
CrossFire
на 17.06.2009 в 09:52:43 #1Идеално, сега Ферари започват да конструират кола за Льо Ман и догодина се свършва със смешници като Ауди и Пежо, много бой ги чака, щото те Ферари не правят баничарки.