- Наистина много обичам каритинга. Среща ме се тук, защото отбелязвам 10-годишнината на моя картинг център в Керпен. Това е още един повод да благодаря на феновете за дългогодишната им поддръжка.
- Картинг центърът наистина е много популярен. Гордеете ли се с това?
- За това трябва да благодаря на баща ми, който ръководи всичко. Благодарение на неговите усилия картинг пистата се развива така.
- Кога за последно бяхте тук със сина ви?
- Отдавна. Той има свои интереси, а и близо до дома ми няма писта за картинг.
- Новият ви живот развива ли се така, както си го представяхте?
- Не си представях преди, че ежедневието ми ще продължи да бъде запълнено с дати и часове за срещи. Смятах, че ще ми е по-скучно.
- Но имате моменти, в които свободното време е много?
- Случват ми се много неща, за които преди не съм и мислил. Много пътувам, срещам се с приятели - календарът ми се запълва доста бързо.
- За какво мислите сутрин, докато се излежавате?
- За това, че може да не правя утринна гимнастика. Каквото трябваше да правя, съм го правил, докато бях активен състезател.
- Но поддържате физическата си форма?
- Минимално - правя това, което искам. Може би не забелязвате, но съм качил няколко килограма.
- Съпругата ви оплаква ли се?
- Напротив, Корина е доволна, че малко съм се поправил.
- Какво ви мотивира в новия ви живот?
- Не мога да кажа, че съм се определил с бъдещето си и знам точно с какво искам да се занимавам. Имам няколко предложение от Ферари, но не мога да говоря за това. Вижте, серийните автомобили на Ферари е нещо друго, в това отношение мога да бъда полезен.
- Повече отколкото бихте бил полезен в тима от Формула 1?
- Наистина за момента нямам ясна представа с какво точно ще се занимавам. Трябва да отбележа, че знанията ми за Формула 1 са ограничени към момента, в който напуснах Ферари. Формула 1 е спорт, който се развива много динамично и трябва да се занимаваш с това ежедневно, за да си в час. Виждам много бивши пилоти, които работят за себе си и просто коментират надпреварата. Те също не са вече в бизнеса, така да се каже.
- А виждате ли се като шеф на тим?
- По-скоро не, защото в момента наблюдавам нещата, гледам как вървят отборите, но от разстояние и изпускам детайли. Това не е характерно за мен.
- Значи няма да станете шеф във Ферари?
- Петдневна работна седмица, по 12 часа на ден, офис далеч от дома ми, не, не искам и не смятам, че някога ще искам такава работа.
- Какво правите в момента като съветник във Ферари?
- Това е съвсем друго. Присъствам за по няколко часа на технически съвещания, наблюдавам ситуацията и просто давам мнението си.
- Как гледате на шпионския скандал, в който са замесени Ферари и Макларън? Може ли човек от "голямото семейство на Феарари" да се окаже шпионин или да саботира работата на тима?
- За съжаление подобни неща се случват в големи компании, но нека изчакаме развитието на ситуацията.
- Вие знаете повече от журналистите, нали?
- Да, но по такива въпроси не за всичко може да се говори.
- Вярвате ли във вината на Найджъл Степни, с когото бяхте колеги дълги години?
- Нека да обсъждаме нещо друго.
- Брат ви Ралф в последно време е обект на голяма критика. Не стана ли плах за Формула 1?
- Не може за един ден да се научиш да караш кола от Формула 1. Ралф трябва да реши няколко свои проблема. Ако съотборникът ти е по-бърз, значи трябва повече да работиш над себе си, за да го настигнеш, а не да търсиш причината в колата. Ралф знае какво в себе си трябва да коригира и работи върху това.
- Ще подпише ли нов договор?
- Да, уверен съм, че за него ще се намери място в даден тим. Много шефове добре разбират, че опитът във Формула 1 е много важен, а и не всеки има в запас пилот като Люис Хамилтън.
- Давате ли на Ралф някакви съвети?
- (Смее се). Нали знаете какъв е брат ми... Ако говорим сериозно, в Канада си говорихме много и му казах, че очевидно изостава.
- Люис Хамилтън наистина ли е толкова добър?
- Постиженията му впечатляват. Люис ми хареса още от GP2 сериите. Когато той е на пистата, заслужава си човек да си пусне телевизора.
- Той ли ще спечели титлата?
- Смятам, че две червени коли ще се намесят в борбата. Не мога да си представя, че късметът и великолепното представяне ще съпровождат Люис във всичките 18 старта. Такова нещо не се е случвало във Формула 1.
- Не ви ли се иска и вие да сте част от тази борба?
- Не. Напуснах надпреварата навреме. Имах дълга кариера и смятам, че всичко направих правилно.
Forza
на 04.09.2007 в 10:24:08 #5За да не интересна формулата в момента имат вина шефовете на Ф1. С правилата който налагат те управлявата този спорт в каквато посока искат. А, иначе в момента се опитват да произведат нова звезда - за съжаление това не е Райконен с червената кола.
gen
на 21.07.2007 в 03:08:08 #4Никой не можа да ми възбуди интереса, за да продължа и този сезон да чакам с нетърпение следващия старт, Ф1 ми стана безинтересна, Хамилтън е добър карач за сега, но все още не се е научил да изпреварва, а на дъжд как ли ще бъде не ми е ясно. Истината е, че Шуми трябваше да остане поне още 2 -3 сезона, та дори и най - слаб да беше, той си остава № 1 в статистиката на Ф1.
*БЕЛОВ*
на 20.07.2007 в 18:50:23 #3НАЙ ВЕЛИКИЯ
Saso
на 20.07.2007 в 18:09:57 #2брех не може да бъде такива думи от Дедовия!
Умeн
на 20.07.2007 в 17:10:46 #1