От Международната автомобилна централа (ФИА) разкриха част от промените в правилника на Формула 1 за следващия сезон, съобщи ДПА. Най-сериозното нововъведение за 2010 година е забраната за доливане на гориво по време на състезанията. Това означава, че отборите ще трябва да разработят болидите си за следващата кампания с далеч по-големи резервоари, за да могат да завършват в надпреварите.
Заради увеличаването на броя на отборите на 13 и на състезателните автомобили на 26 се налага и промяна във формата на квалификациите. Така в първите две сесии ще отпадат по осем пилоти с най-бавни времена, а в решаващата последна част от квалификациите ще се състезават 10-е най-бързи болида, както и през тази година.
Системата за точкуване остава непроменена, като идеята на шефа на Формула 1 Бърни Екълстоун шампионът да бъде определен според броя на победите през сезона беше отхвърлена.
BatGandib
на 22.08.2009 в 00:29:38 #16До резистора Колега, твоят инт. капацитет никога на съм коментирал. Предният ми пост визираше само и единствено 4пръстия, ако съм те засегнал - извинявай. До 4 пръста Славата, приятелю е нещо преходно, но сладко - макар и за 5 минути. Писането по форуми за мен не е мястото, в което можеш да се прославиш, но да се орезилиш и да станеш на глупак определено е! Ти си доказателството!!!
FrankieFourFingers
на 21.08.2009 в 15:21:37 #15Резисто, не връзвай кусур на човека - т'ва са му 5-те минути слава. Макар и въображаема, макар и в нек'ъв си форум. Къде иначе ще му се падне да се изживява като авторитет без да умори някого от смех.
resistor
на 21.08.2009 в 13:43:09 #14BatGandib - за едно нещо си прав - гледам формула 1 от 1995та и незнаех че преди това не е имало дозареждане ама да ме съдиш колко ми е интелектуалния капацитет няма да се разберем! Много добре знам как са проектирани резервоарите на Ф1 и какво представляват.
ee3
на 21.08.2009 в 07:23:08 #13Сега остава да махнат скапаното правило да се кара задължително с 2 типа гуми по време на състезание и Ф1 пак ще стане интересна.
maranello
на 20.08.2009 в 22:06:09 #12Брех, много спецялист, много нящо в тъз' китна държавица.
BatGandib
на 20.08.2009 в 19:52:11 #11Франки,Франки видеото показва катастрофата от 1998 и е предназанено за съпротивлението. За първи път дозареждане с гориво е направено през 1982 г. от отбора на Брабъм, ръководен тогава от Бърни Екълстоне. Задължително обаЧе става зареждането Чак в сезон 1994, заради доминацията на Уилиямс, ама ти тогава едва ли си бил роден. Относно "симпатягата" ще го оставя без коментар, показва интелектуалното ти ниво доста краснореЧиво.
opera
на 20.08.2009 в 19:05:19 #10зареждането почна от 1994,така че не виждам за какви опасности говорят колегите под мен.Лошото е че всяка година се променят правилата и размерите на болидите .
timonn
на 20.08.2009 в 17:49:09 #9Не помня точно дали беше задължително или не да НЕ се зарежда, но си спомням Сена 92-ра някъде как победи в едно мокро състезание без да влезе в бокса през цялото време.
marata3
на 20.08.2009 в 17:31:22 #8Нищо ново. Преди години също беше без доливане. Имаше състезания болидите да не влизат в пита
FrankieFourFingers
на 20.08.2009 в 17:23:21 #7Симпатяго, какво според теб доказва това видео? Че преди 94-та не е имало дозареждане с гориво?
BatGandib
на 20.08.2009 в 17:04:00 #6@Франки4пръста Ето линкЧе, да се убедиш за какво говоря. Първо го докарай дотам, да си гледал толкова състезания от Ф1 колкото имам аз, после се прави на разбираЧ!!! http://www.myvideo.de/watch/3252651/GP_Belgien_1998_Der_Start
FrankieFourFingers
на 20.08.2009 в 16:47:22 #54. BatGandib | 20.08.2009 16:11 До господата под мен. Явно гледате Ф1 от скоро. Дозареждането с гориво беше въведено 1994г. Аз не си спомням преди това да съм виждал болид да си влаЧи цистерна със себе си. До съпротивлвнието Спомни си катастрофата на ГП на Белгия през 1998 на старта. Колите бяха пълни с гориво догоре и нищо не стана, а се разлетяха на парЧета 17 болида. ПроЧети някъде как са направени резевоарите на съвременните болиди и може би няма да пишеш подобни глупости. ---------------- Пич, от написаното от теб единствено може да се заключи, че не си гледал изобщо Ф1 някога.
opera
на 20.08.2009 в 16:22:28 #4Snimkata e super aktualna
BatGandib
на 20.08.2009 в 16:11:10 #3До господата под мен. Явно гледате Ф1 от скоро. Дозареждането с гориво беше въведено 1994г. Аз не си спомням преди това да съм виждал болид да си влаЧи цистерна със себе си. До съпротивлвнието Спомни си катастрофата на ГП на Белгия през 1998 на старта. Колите бяха пълни с гориво догоре и нищо не стана, а се разлетяха на парЧета 17 болида. ПроЧети някъде как са направени резевоарите на съвременните болиди и може би няма да пишеш подобни глупости.
resistor
на 20.08.2009 в 15:35:51 #2ше карат икономично на висока предавка на ниски обороти Абе тия от ФИА съвсем болни мозъци станаха. Пробваха без смяна на гуми - нищо не стана. Ся това пък е съвсем голяма изцепка. Ами представете си че на старта стане някое меле и какво прайм с тия коли с претъпкани догоре резервоари?
FrankieFourFingers
на 20.08.2009 в 15:27:43 #1Това с горивото е абсолютно безумие.