Пилотът на "Ред Бул" Себастиан Фетел беше бесен на съотборника си Марк Уебър за инцидента в Гран При на Турция, при който двамата се сблъскаха и германецът отпадна от надпреварата.
"Бях от вътрешната страна и имах предимство на завоя, но точно тогава получих удар и всичко за мен приключи. Вината беше на Марк, но какво да се прави, случват се такива неща. Лошото е, че получих удар от съотборник", заяви Фетел.
neznae6t
на 01.06.2010 в 20:45:33 #12Преведете я на български! Радвам се, че най-накра яима такава игра. Преди години бях предложил на известен български разработчик подобна идея, но нищо...
Spojkata
на 01.06.2010 в 13:55:04 #11Фен на Мангалчестър Грознайтед, напълно прав си
. Монтоя има същите качества като описаните от теб карачи.
GPRO
на 01.06.2010 в 12:47:26 #10Ако сте фенове на F1 manager игри и искате да си премерите силите с хиляди други мениджъри от цял свят, сте добре дошли на нашия сайт: http://www.gpro.se Не е случайност, че президента на играта е българин.
за настройки и стратегии, може да разгледате тук: http://speedevils.ru/forum/
благодаря за вниманието!
neznae6t
на 01.06.2010 в 08:49:57 #9Само с талант не става.
Der Fuhrer
на 31.05.2010 в 19:37:31 #8Че Фетел не избра точния момент за атака е вярно , но погледнете внимателно повторението от камерата от болида на Уебър . Там се виждат много ясно 2 неща : 1 . Да , Уебър се движи направо . Но при това "направо" траекторията на движение на Уебър затваря вратата ( образно казано ) на Фетел . Вижте как се променя позицията на Уебър спрямо бялата линия . А самия Уебър в момента на кантакта въобще не се намира на идеалната крива . Значи това движение "направо" не е било най-правилното .
2. От същата камера ясно се вижда , че първия контакт е междупредна лява гума на Уебър със задна дясна на Фетел .
m00n40
на 31.05.2010 в 18:15:17 #7Ама ако се хвърли цялата вина върху Уебър излиза, че никой пилот няма право да си брани позицията. Не ли отговорност на този който изпреварва да избере момент и начин да го направи безопасно в крайна сметка Фетел удря Уебър който е чисто пасивен и предвидим в момента на удара.
Deleter
на 31.05.2010 в 16:01:31 #6Вината беше и на двамата, но повече на Уебър, който не пожела да избегне инцидента
Rage
на 31.05.2010 в 14:52:57 #5Alexxx, Много ясно, че съм го гледал това, но по твоята логика: Каква се случва при изпреварванията в завоите. Сигурно изпреварващия в завоите не влиза по този начин пред изпреварвания. И какво става тогава ако последния "просто продължи да си кара". Няма да има нито едно изпреварване без сблъсък. Виж изпреварванията на Бътън и Хамилтън после и виж как се прави. А като бонус можеш да чуеш и изказванията от Ред Бул. Уебър просто не отстъпи и съм сигурен, че го направи с ясната мисъл, какво ще се случи. Как пък никой не се сети да каже с колко Фетел беше преди Уебър по време на сблъсъка и тогава КОЙ тогава е с предимство при избирането на треакторията си на движение и кой с кого би трябвало да се съобрази.
Philip
на 31.05.2010 в 13:31:45 #4:35: :19:
Rage
на 31.05.2010 в 01:37:32 #3Айде стига глупости. Ако в тази ситуация на мястото на Фетел беше Хамилтън например или някой друг /от друг отбор/, сега коментарите щяха да са съвсем други. Щяхте всички, даже "великите" коментатори по тв7, да се сетят за това, че когато единия болид е изпреварил с повече от половината си другия, той определя треакторията, а втория се "съобразява" с него. А каква е разликата, когато има изпреварване в завой... ако единия влезе първи в завоя, а втория си "продължи" треакторията и го удари, кой ще е виновен.
jemma
на 30.05.2010 в 21:11:05 #2Цялата вина беше на Фетел. Незнам какви са му претенциите.
Лаик
на 30.05.2010 в 18:50:01 #1Ми Уебър си караше по неговата траектория - какъв удар?!?