Бърни Екълстоун ще покани Флавио Бриаторе да стане част от специализирана група, която да потърси начини за подобряване на шоуто във Формула 1.
Управляващият търговските права на спорта проведе по време на уикенда за Гран при на Унгария среща с шефовете на отборите в F1. На нея са били обсъждани въпроси относно бъдещето, особено след като зрителите на пистата Хокенхайм броени дни по-рано бяха едва 52 000.
Именно на тази среща Бриаторе бил споменат като човек, който познава спорта и характеристиките му. Екълстоун приел с радост идеята за изненада на някои от тийм шефовете. Смята се, че той е предложил създаването на работна група, в която да има представители на няколко екипа (Ред Бул, Мерцедес, Ферари и Форс Индия) и да участват той самият и Бриаторе. Не е ясно как тя ще се вмести в настоящата Стратегическа група.
Бившият шеф на тима на Рено във Формула 1 бе изхвърлен от спорта заради уреждане на Гран при на Сингапур през 2008 г.
"Отборите се събират и обсъждат различни неща. Пилотите трябва да са героите. Необходимо е автомобилите да са на втори план. Нужен е по-голям достъп до състезателите, феновете да могат да се докоснат до тях. Найджъл Менсъл бе моят герой, докато растях. Смятам, че в днешния свят е важна да има повече и по-голям достъп до пилотите и малко повече поглед зад кулисите", коментира шефът на Ред Бул - Кристиан Хорнер пред Скай Спортс, цитиран от Clubs1.bg.
Една от идеите за подобряване на шоуто във Формула 1 е за баласт спрямо представянето на болидите, какъвто се ползва в различни шампионати за туристически автомобили. Тя била добре приета от шефовете на отбори като начин за известно изравняване на силите.
Екълстоун пък даде да се разбере, че не одобрява особено ограничаването на разходите. Според него тестовете трябва да са абсолютно свободни в бъдеще.
Maurice
на 29.07.2014 в 22:42:00 #1За къв чеп да харчиш стотици милиони за развитие на болида, като идва чичко Флавио с изкуфялата си тиква и ти слага едно паве и три тротоарни плочки под седалката за баласт?? Тогава Кетърам с трабанта си за 100000 евра ще е невъзможен за изпреварване. Те не разбират ли глупаците, че компаниите влагат парите за да се рекламират, а не за забавление?! Като почнат пилотите да наливат парите, тогава да се рекламират пилотските им умения. Дайте им тогава 1 доставчик на двигатели и 2 производителя на шасита и да се види кой колко струва. Ама от сега се знае, че на тези куци писти няма да има 1 изпреварване, освен ако няма нареждане от бокса.