Тимът на Супер Агури вече има в актива си 4 точки, които са дело на Такума Сато. Антъни Дейвидсън, който е другият пилот в екипа, разказва в следващите редове как се чувства от началото на шампионата и към какви се стреми.

- Г-н Дейвидсън, активът от 4 точки е доста положителен за тима на Супер Агури. Все пак те се спечелени от вашия партньор Такума Сато. Как се чувствате в тази позиция?
- Точковият ни актив е добър. Ние сме реалисти. Преди началото на сезона си поставихме за цел да спечелим точка в класирането при конструкторите, а вече имаме четири. Честно да си призная ние не сме очаквали това. В много състезания и късметът бе с нас. За мое съжаление за момента аз не мога да помогна с нещо на тима.


- Определено между тестовете и състезанията има разлика, а преминаването от едното в другото не е лесно за пилота. Когато работехте като тест-пилот, развивахте ли състезателни инстинкти?
- Пет годни бях тест-пилот и да превключа на състезателен режим не ми би лесно. За да направиш прехода трябва отново да се научиш на определени неща, но вече минах през този адаптационен период. Когато в течение на пет години ти не се бориш със съперник колело до колело, а в следващия момент ти се наложи, не е лесно. Може би единствено скоростта при двете неща е еднаква, защото трябва да караш на предела, за да може да се направят оптималните настройки на болидите, ако си тест-пилот. Трябваше да си припомням и други неща от самия състезателен процес - да пропускаш лидерите, които те затварят с обиколка, да се подчиняваш на състезателната тактика, спирането в пита и т.н. Смятам, че с всяко изминало състезания ставам по-добър в тези неща, така че се движа в правилна посока.


- На пистата "Индианополис" показахте част от инстинктите по време на надпреварата. Сега преди Гран при на Великобритания как се чувствате?
- В момента имам кола, която е способна да се бори за място сред първите десет. Винаги съм бил боец, а с това си качество бях известен и в картинга. Винаги, когато атакувам съперник пред себе си, намирам път, в който мога да ускоря. Това ми е стил. За съжаление през тази година все още не съм имал възможност да покажа това по време на надпревара.


- Споменахте, че в отбора на Супер Агури сте се сдобили с повече успехи отколкото сте се надявали. Какво още да очакваме?
- До този момент са движим по начертания план и се сдобихме с повече от плануваното. Все още развиваме колата, така че имаме потенциал в резерв. Прогресът ни през миналата година бе просто фантастичен. На болида SA07 постоянно се появяват новинки и се надявам, че в оставащите състезания до края на шампионата ще направим още една крачка напред.


- Какво се случи в първия завой на пистата "Маникур". Битката бе голяма, но...

- Всички пилоти пред мен натиснаха спирачките силно преди първия завой. Вурц леко се удари с Лиуци, което го накара да натисне спирачките докрай. В този момент аз спрях рязко, предните ми губи блокираха, ударих се в Лиуци, но имах шанса да имам пряк път пред себе си и да го задмина. Мисля, че в този момент още някой се удари в Лиуци, той ме удари още веднъж, но след всичко това успях да се добра до бокса, но колата бе силно повредена. Разочарован съм, но все пак смятам, че това е състезателен инцидент, в който няма нищо лично.


- На последните тестове в "Херес" работихте над тракшънконтрола и настройките. Доволен ли сте от свършената работа?

- На пистата "Индианополис" чувствах, че единственото слабо място в колата бе сцеплението при излизането от завой №10. Исках да подобрим това и на пистата "Херес" поработихме над доста над тракшънконтрола. Разбира си, пипнахме и настройките на болида. Смятам, че имаме определен прогрес, а смея да твърдя, че пистата "Силвърстоун" е подходяща за нашата кола.


- Преди време казахте, че Супер Агури ще може регулярно да попада във втората част на квалификациите. Във Франция не успяхте да постигнете това?
- Попадането във втората част на квалификацията е наша цел по-принцип. В "Маникур" не успяхме, но се надявам, че скоро ще започнем да показваме много по-конкурентоспособни резултати.


- Какво очаквате от надпреварата на "Силвърстоун"?
- Надявам се да спечеля точки. Ако ми е отредено да имам в актива си точки само от едно състезание през този шампионат, аз искам това да са точки именно от Гран при на Великобритания.