Преди минути стана ясно, че емблемата на фалиралия ПФК ЦСКА АД вече е актив на правоприемника ЦСКА-София. Новината бе обявена официално на страницата на клуба от "Българска армия".
Така следва ЦСКА на Гриша Ганчев да бъде легитимиран от УЕФА официално като приемник на стария клуб. Редакцията на ТОПСПОРТ се добра до платежното, от което се вижда преводът на парите.
Сумата е под 8 милиона, а причината е, че при спечелването на търга, от клуба платиха предварително гаранция. Вижте снимката с платежното.
Източник: topsport.bg
waterloo
на 12.10.2018 в 11:46:20 #5МВР ще спасява ловешката автомобилна индустрия "Грейт уол" победиха вносителите на известни марки в търг за 30 милиона лева на Гранична полиция МВР купува 290 високопроходими автомобила от компанията "Българска автомобилна индустрия" за над 30 млн. лв., става ясно от обявената през март обществена поръчка. Куриозът е, че фирмата, ръководена от бивш управител на Гриша Ганчев, е изместила гиганти като "Мото Пфое". "Н-Ауто София", които внасят "Нисан", "Тойота Тиксим", както и "Киа Моторс България" също са отпаднали от надпреварата по различни причини, става ясно от документацията. Според МВР "Мото Пфое" например са направили грешно изчисление в цената си. Победителят е избран. В мотивите си за избора комисията, оценила предложенията, е записала като предимство, че предложените автомобили се сглобяват в България. "Това допринася за намаляване на себестойността на предлаганите автомобили", пише в документите. Единична цена не е посочена, но сметката показва, че МВР ще похарчи средно по 100 000 лв. на кола. Единствената кола, която се сглобява в България, е "Грейт уол" . Наскоро "Литекс Моторс", която сглобяваше у нас колите от марката "Грейт уол" близо до Ловеч, подаде молба за обявяване в несъстоятелност. Едноличен собственик на капитала на "Българска автомобилна индустрия" е Андон Димитров, сочи справка в АПИС. До средата на 2015 г. той е бил в управата на "Литекс Моторс". Преди това е управлявал и дружествата "Литекс Комерс" и "Литекс Пропърти". Член е и на управата на футболния клуб ЦСКА-София. Самата компания е регистрирана през март 2012 г., като тогава се казва "Литекс-Бус". В средата на 2015 г. вече е "Ловеч-Моторс", а от февруари тази година се сдобива с актуалното си име - "Българска автомобилна индустрия". Стойността на поръчката е над 29 млн. лв. без ДДС., като търгът е прекратен по втората позиция - за доставка на мобилни технически работилници, с които да се поддържат новите автомобили. За поддръжката вероятно ще се обяви следващ търг. Дали има някаква връзка между плащането на 8 милиона в последния момент с горната "обществена" поръчка на държавата, оставям всеки сам да си направи изводите. Факт е, че технически погледнато сглобяваните в Ловеч китайски "всъдеходи" са повече от боклук и не могат и ни най-малко да се сравняват с подобните японски Нисан или Мицубиши. Иначе с ембпемата на бившето ЦСКА или без нея прекръстения Литекс си остава Литекс макар и със софийско местожителство!
Напред
на 11.10.2018 в 19:26:20 #4Не знам дали са платили или не но тази бележка е фалшива. Няма такова нещо като РИНГС във вътрешнобанков превод. Те тея съвсем взеха хората за мезе.
radoslav-hristov
на 11.10.2018 в 15:52:59 #3Това все още е Литекс и ще се води Литекс докато не се платят базите и дълговете на фалиралото Цска.
mitko-dargov
на 11.10.2018 в 15:13:29 #2Честито Армейци!!! А,шпалираджии и подлогите с ч.алми да го лапат сополив!
Бай Филип
на 11.10.2018 в 14:56:34 #1Язък развалихте им рахътлъка на шпалираджийската делиорманска пасмина.. ааааааа вадуцлийте от Менте Лефчис 1992 се наакаха от яддд...Гришата да им даде 50 к да си вземат и тяхната истинска емблема тия жалкари. .Леца Подхуянската гювендия .. лесно достъпната еврокретения ..мечта за всеки аматьорски отбор...Аааааа