С всеки изминал час възможността Стойчо Младенов да продължи да води ЦСКА става все по-малка, твърди "Тема спорт". В понеделник треньорът даде отчет на ръководството, а успоредно с това шефовете са му поставили две условия.
Първото е да намали заплатата си наполовина, а второто да понесе санкция заради отпадането от Мура и четвъртото място на полусезона.
Става въпрос за глоба в размер на 40 хил. лева, която се равнява на 30% от по 3 месечни заплати. Младенов се е съгласил с първото условие за намаляване на заплатата си, но само при положение, че всички задължения към него и екипа му бъдат изчистени.
Това означава, че за да намали възнаграждението си ЦСКА трябва да плати близо 200 бона на него и екипа му. Това са парите, които треньорите имат да взимат към днешна дата. Ръководството на "червените" обаче няма да изпълни това условие, а в същото време и Младенов не е дал индикации, че е съгласен с глобата за резила срещу Мура и слабия полусезон.
Всичко това е на път да предреши съдбата на Екзекутора на "Армията" и най-вероятно до края на седмицата той вече няма да бъде треньор на ЦСКА. Очаква се в петък Младенов ще бъде освободен от поста си, а до края на годината шефовете ще изберат кой да го замени.
hudini
на 19.12.2012 в 16:42:22 #60Бароне, да, Джимбаран си е известен предимно с рибните ресторанти.. Но пък живата риба дето си я избира6 е навсякъде из Азия. На Пукет (а не само де) даже ти слагат живия омар на кантара (и той се опитва да излезе) и ти го теглят 6тото цената е на живо кило (грамаж)...
hudini
на 19.12.2012 в 16:24:07 #59Барона определено е бил в Бали.... Аз самия живях там половин година .... и работих по организацията на Кута Фестивал... Бих препоръ4ал Амед - по4ти няма туристи, усамотено, плаж с 4ерен пясък само за тебе си без постоянните навлеци като в Кута предлага6ти масаж....
german
на 19.12.2012 в 15:22:57 #58ole, вчера гледах по орт за краша на сухой - не е само пилотска грешка /командирът обяснявал на клиента, нали, как се управлявал джета /, ами и диспечерът му дал грешни данни за снижение - 2300 фийта, а то били всъщност 1600 баси, каръка
german
на 19.12.2012 в 15:13:46 #57ама какви страсти се вихрят тука по закона за счетоводството , респ. ексел-я
Мagnum
на 19.12.2012 в 15:10:59 #56Дядото на Дългоносия урод - Дългоносия урод - Кучеф Ефенди http://www.filmschoolrejects.com/images/human-centipede-sketch.jpg
JedyMaster
на 19.12.2012 в 15:08:27 #55DеrRоteBаrоn Ексела си е екстра, всичко зависи от това какво работиш и колко ти е необходим. Немците са луди на тема ексел. Аз съм получавал такива таблици от тях - бюджети, форкасти, че съм изпадал в истерия докато ги науча
Мagnum
на 19.12.2012 в 15:06:26 #54Кучеф и дългоносия: http://www.phmainstreet.com/mba/blog/suckups.jpg
Мagnum
на 19.12.2012 в 15:03:36 #53Дограмаджи Ефенди се облизва за трохите на трохите от Сибирския мравояд Демек фекалии 3-та употреба
arpecua
на 19.12.2012 в 14:59:46 #52Веселяк, ще ми обясниш ли какво яде пенсионер със средната за България пенсия от 263 лв ? Цигари, лекарства, ток, вода, парно, кабелна, телефон, алкохол не ги броим, защото ако ги броим нещата отиват стабилно на минус. 263/30=8лв,70 ст.
Мagnum
на 19.12.2012 в 14:55:39 #51А ти си Къци , майоре Това не беше шега бе тъпий
Мagnum
на 19.12.2012 в 14:51:07 #50Бърона може да е подлога на дъртия гнилоч от село Кутлуица, но ми харесва как изтънчено и стилно разпра аналите на майора и на импотентния носорог
JedyMaster
на 19.12.2012 в 14:45:21 #49w0lf Интересуват ме качествени университети в Шотландия и да кажеш, дали е ок висшето образование в твоята втора родина
JedyMaster
на 19.12.2012 в 14:39:51 #48То самолет може да се купи втора ръка, пък камо ли Майбах
Мagnum
на 19.12.2012 в 14:36:34 #47Хич не е секънд хенд майбаха на съветския мравояд Сделено 2006 г.
JedyMaster
на 19.12.2012 в 14:33:33 #46Айде пак заговориха милионите
JedyMaster
на 19.12.2012 в 14:13:01 #45DеrRоteBаrоn Хидравликата беше правена в САЩ, както и спасителните пързалки. Правеха изпитания, абе всичко беше в Дискавъри стайл
JedyMaster
на 19.12.2012 в 14:10:20 #44http://www.flightradar24.com/ Ето от тук гледам, но Сухой не съм виждал до сега. А снимката която си постнал, няма как да разбереш дали е 319, 320 или 321
JedyMaster
на 19.12.2012 в 14:01:08 #43DеrRоteBаrоn Вчера имаше по Дискавъри филм за първия презокеански полет на Еърбъс 380 на Луфтханза до Сан Франциско. Беше интересен, защото показваха и фабриките от които им се произвеждат частите. В днешно време на много частите са изнесени извън страната, където се сглобява даден самолет, така е и с автомобилната индустрия.
JedyMaster
на 19.12.2012 в 13:52:16 #42До София Аерофлот лети с Еърбъс и чартърни програми с Ил 76. Веднъж летях с Ил 76 гоУем е, кацна в снеговалеж плъзна се като по масло. Школата си е школа, ама да поркаха по-малко пилотите
JedyMaster
на 19.12.2012 в 13:47:53 #41Човек да не ви остави за малко, че се изпозастреляте