До 26 февруари ЦСКА най-вероятно ще има генерален рекламодател. В момента текат преговори с две компании - едната е българска, а другата чужда. От Борисовата градина обаче пазят имената на потенциалните инвеститори в тайна.

„Сигурно е, че през пролетния полусезон ще имаме генерален рекламодател, но на този етап все още няма яснота коя ще е компанията, с която ще се обвържем", заявиха от „Българска армия".

Последният голям спонсор на ЦСКА бе „Вивател", но договорът изтече през миналото лято и не бе подновен. След това „червените" бяха пред контракт за сътрудничество с „Ауди", но след като лицензът на клуба бе отнет от БФС, автомобилният гигант се отказа от намеренията си и сделката не се осъществи.

Това е и причината ЦСКА да играе без лого на екипите си през есенния полусезон.

Преговорите за нов рекламодател се водят лично от босовете на „Титан" Митко Борисов и Иво Иванов, които миналата седмица влезнаха в Надзорния съвет на клуба.