До 26 февруари ЦСКА най-вероятно ще има генерален рекламодател. В момента текат преговори с две компании - едната е българска, а другата чужда. От Борисовата градина обаче пазят имената на потенциалните инвеститори в тайна.
„Сигурно е, че през пролетния полусезон ще имаме генерален рекламодател, но на този етап все още няма яснота коя ще е компанията, с която ще се обвържем", заявиха от „Българска армия".
Последният голям спонсор на ЦСКА бе „Вивател", но договорът изтече през миналото лято и не бе подновен. След това „червените" бяха пред контракт за сътрудничество с „Ауди", но след като лицензът на клуба бе отнет от БФС, автомобилният гигант се отказа от намеренията си и сделката не се осъществи.
Това е и причината ЦСКА да играе без лого на екипите си през есенния полусезон.
Преговорите за нов рекламодател се водят лично от босовете на „Титан" Митко Борисов и Иво Иванов, които миналата седмица влезнаха в Надзорния съвет на клуба.
man unt
на 20.01.2009 в 03:36:17 #7Искам да ни е спонсор тракторния завод БАТЕ
shok
на 19.01.2009 в 14:11:18 #6В ЦРНА дупка всеки иска да го пуска....
peter40
на 19.01.2009 в 14:03:09 #5всеки иска да налива в ЦСКА
man unt
на 19.01.2009 в 13:03:30 #4Чорабите кво е това бе говедо?
Тепсий Златинов
на 19.01.2009 в 13:03:10 #3ВЛЯЗОХА! А не "влезнаха"!
веселяк
на 19.01.2009 в 12:36:40 #2Опааа, милионите потекоха към ЦСКА, за ужас на истерясалите говеда.
veka
на 19.01.2009 в 12:34:39 #1до коко или да напишат името на майка ти СУНА ,ама пак да не застават пред огледалото