ЦСКА се хвърли да изкарва пари от реклама, стана ясно вчера. На Армията има цял маркетингов отдел, но за по-сигурно "червените" са решили да се обърнат към международната агенция за рекламно-телевизионни права "Спортфайв".

В момента клубът и представителството на фирмата в София водят преговори за договор. Според плановете "Спортфайв" ще продава рекламните права на червените в европейските мачове, както и ще оперира с тв правата на клуба в Лига Европа.

За мачовете от българското първенство фирмата няма начин да се добере до правата, понеже те са продадени централно на "Ринг.бг" и "Про.бг" за следващите три сезона. Оттам в ЦСКА влизат над половин милион лева годишно.

От "Спортфайв" се очаква да раздвижи рекламната политика на ЦСКА и оттам да почнат да влизат повече пари. Клубът търси начин да върже бюджет от над 10 млн. лв. за следващия сезон. В момента червените например не разполагат със средства за купуване на нови футболисти и търсят играчи с изтекли договори.