Добрият шеф не нахълтва в офиса просто така, започвайки да раздава задачи и заповеди на своите подчинени. Това кара служителите да не харесват мениджърите си и да крият истината от тях.

Все пак лидерските качества могат да се развият с времето, стига мениджърите да пожелаят това.

Ето и 12 сигурни знака, представени от Business insider, че владеете тези умения и сте добър шеф, дори и да не смятате, че е така.

  1. Имате желание да опитвате тови неща.
  2. Имате истинско отношение към служителите си
  3. Не показвате, че харесвате някои от екипа повече от другите
  4. Раздавате задачите учтиво
  5. Оказвате подрепа на служителите си
  6. Знаете как да прескачате препятствията
  7. Давате добър пример на служителите си
  8. Давате обратна връзка за работата в офиса
  9. Държите обстановката в офиса отворена и прозрачна
  10. Искате да отправяте предизвикателства пред своите служители
  11. Имате чувство за хумор
  12. Интересувате се от амбициите и целите на подчинените си