Веригата кафенета Starbucks се изправя пред забавяне на продажбите в САЩ на фона на все по-наситен пазар на кафе. Сега обаче компанията смята, че е намерила нов начин, за да привлече клиенти. И идеята е това да се случи чрез новото й нитро кафе.
Напитката се налива по начин, аналогичен на този при наливната бира - чрез кранче. Новото предложение представлява студено варено кафе, което е пенливо и инфузирано с азот.
Компанията ще разшири тестването на безалкохолната напитка, като планира да въведе предложението в повече от 1400 обекта в САЩ до края на годината, пише Bloomberg.
И това може да е само начало според старшия вицепрезидент по напитките и глобалните иновации за САЩ Санди Старк.
"Това създава напълно ново преживяване на нашите клиенти. Възможностите са големи", коментира той, като допълни, че планът на компанията е да внедри напитката във възможно най-много обекти.
По думите на Старк търсенето от страна на клиентите е голямо, а посетителите обичат да си купуват подобни напитки.
Starbucks разширява своето нитро кафе и в чужбина, като отвежда продукта си на пазари като Колумбия.